Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@09:32:54 GMT

اقدام جالب سعید آذری در فولاد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۱۳۲۵

اقدام جالب سعید آذری در فولاد

جلسه مشترک هواداران باشگاه فولاد خوزستان با مدیرعامل و برخی از اعضای دیگر این باشگاه برگزار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جلسه پرسش و پاسخ هواداران باشگاه فولاد خوزستان با حضور سعید آذری ، مدیرعامل، ساسان سیاح طاهری، مدیریت فرهنگی و کانون هواداران، حمید رجبی و سید محمد علوی مربی و مدیر تیم بزرگسالان و مشارکت جمعی از هواداران باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که علاوه بر هواداران، تعدادی از فعالان مجازی و کنشگران ورزشی حضور داشتند در خصوص نتایج تیم در این فصل و برخی مسائل دیگر به صورت نفر به نفر نظرات خود را با مدیرعامل، نمایندگان کادر فنی تیم و مدیریت فرهنگی و کانون هواداران در میان گذاشتند. همچنین در ادامه این برنامه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد، مسئولان باشگاه در فضایی دوستانه پاسخگوی موارد مطرح شده بودند.

لازم به ذکر است که این ششمین جلسه هم اندیشی و بیان دیدگاه‌ها از سوی هواداران با حضور آقای سعید آذری بود که به صورت کاملا آزاد و بدون محدودیت سئوالی برگزار شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید آذری باشگاه فولاد خوزستان باشگاه فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش علی کریمی کریستیانو رونالدو باشگاه فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان: آسو تایم!

به گزارش ورزش سه، آسو رستم مهاجم عراقی استقلال خوزستان در بازی با گل‌گهر گل اول این تیم را به ثمر رساند و آغاز کننده کامبک آنها در این مسابقه بود و با گلی که به ثمر رساند یک اتفاق جالب را رقم زد!

در بازی با آلومینیوم بازی با نتجیه دو بر دو در جریان بود و آسو رستم در دقیقه 90 برای این تیم گلزنی کرد و سه امتیاز مهم برای این تیم به دست آورد، این اولین بازی آسو در ترکیب استقلال خوزستان بود.

دومین گل رستم در بازی با صنعت نفت آبادان بازهم در دقیقه 90 به ثمر رسید، او گل سه امتیازی دیگری در دقیقه آخر مسابقه به ثمر رساند و در بازی شش امتیازی برتری را در دربی خوزستان پیروز از زمین خارج شد.

آسو رستم در بازی با گل‌گهر هم همین روند را ادامه داد و در دقیقه 90 بازهم با ضربه سر دروازه گل‌گهر را روی اشتباه محمدرضا اخباری باز کرد و یک امتیاز ارزشمند و یک کامبک رویایی را برای این تیم رقم زد.

ویدئو: 330339

حضور آسو رستم در جمع شاگردان پورموسوی 7 امتیاز شیرین برای آنها به همراه داشته و این بازیکن در وقت‌های اضافه سه گل برای آنها به همراه داشته است.

دیگر خبرها

  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان: آسو تایم!
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش
  • هواداران تراکتور علیه مدیرعامل و بازیکنان در فرودگاه تجمع کردند
  • نصیرزاده: سرمربی تراکتور فردا مشخص خواهد شد