Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@15:45:44 GMT

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز شنبه ۲۵ بهمن ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۱۴۵۷

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز شنبه ۲۵ بهمن ۹۹

قیمت پالایشی یکم یا همان دارا دوم در روز شنبه ۲۵ بهمن ماه کاهشی شد. به گزارش پول نیوز، ارزش پالایشی یکم در بورس امروز شنبه ۲۵ بهمن ماه افزایشی شد. صندوق پالایشی یکم، با نماد پالایش روز آخر هفته را در محدوده قیمتی مثبت به پایان رساند و با ۱.۴۱ درصد افزایش قیمت نسبت به دیروز به قیمت ۱۵ هزار و ۷۱ تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس را بخوانید. ارزش پالایشی یکم در بورس در زیر بررسی شده است.

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۷.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۷۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۹.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۵ هزار و ۳۹۶ تومان معامله شد.

در بسته خبری امروز ارزش صندوق پالایشی یکم ، قیمت های هر سهم سهام دولتی و ارزش پالایشی یکم را آنالیز کرده و بررسی های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می کند. در این خبر ارزش صندوق پالایشی یکم/ دارا دوم امروز جمعه ۲۴ بهمن را می خوانید.

شاخص بورس امروز شنبه ۲۵ بهمن ماه با رشد 22 هزار واحدی همراه بود و هر واحد از پالایش یکم با افزایش 8.96 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 8 هزار و 728 تومان معامله شد تا ارزش 500 واحد آن به 4 میلیون 364 هزار تومان افزایش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های 6.720 تومان ثبت شد.

همچنین در بین نمادهای این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد 1.79 درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد 3.82 درصدی را تجربه کردند و نمادهای شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب 4.66 و 3.57 درصد افت داشتند.

فراورده‌های نفتی نیز افزایش تقاضا را تجربه می‌کنند. شپنا, شتران, شبندر و شبریز شاوان نماد‌های مورد توجه گروه اند.شرانل, شبهرن, ونفت, شسپا و شنفت مثبت و متعادل معامله می‌شوند.

خودرویی‌ها نیز نسبتا پر تقاضا شروع به معامله کردند. خودرو, خساپا, خگستر, خبهمن, خزامیا, خپارس, ختوقا, خفنر, ورنا, ختراک, خاذین و خوساز نماد‌های پر تقاضای گروه اند. خکار تک نماد پر عرضه‌ی گروه است. خنصیر٬ خکمک٬ خرینگ و خاور با تعادل میان خریداران و فروشندگان و با گرایشی منفی داد و ستد می‌شوند.

امروز (شنبه ۲۵ بهمن) چهارمین روز کاری بورس در هفته جاری با رشد ۲۰۰۱۴ واحدی شاخص کل و قرار گرفتن این نماد در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۰ هزار واحد آغاز شد و این روند تا پایان روز ادامه داشت تا جایی که شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۲۲ هزار و ۳۰۲ واحدی معادل ۱.۹۱ درصد به یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۸۳۴ واحد به پایان رسید. شاخص هم‌وزن، اما سرخپوش شد و با ریزش ۸۵۷ واحدی، ۴۲۰ هزار و ۱۱۲ واحد را ثبت کرد

«فارس»، «فولاد» و «فملی» سه نماد تاثیرگذار در رشد شاخص کل بودند. «تاصیکو»، «حکشتی» و «کویر» نیز سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

همچنین «شستا»، «خودرو» و «خساپا» هم سه نماد پرتراکنش امروز لقب گرفتند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت پالایشی یکم در بورس صندوق پالایشی یکم ارزش پالایشی یکم روز شنبه ۲۵ بهمن پالایش نفت معامله شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۴۰ واحدی قرار گرفت و برای سومین روز متوالی در هفته جاری، صعودی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۳۲۱ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۸۰ همت و ۳۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۶۴ هزار و ۱۵۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های بوعلی، فملی و نوری بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های فولاد، وغدیر، وبملت و شستا بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۳۹ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۰۱ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۹۹ هزار و ۴۲۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریان، ارفع، فصبا و سپیدار بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های آریا، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی