Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  مهمترین عاملی که موجب می شود تا در خصوص موثر بودن فرآیند قرعه کشی برای حذف دلالان از بازار خودرو تردید ایجاد شود، تعداد بسیار زیاد متقاضیان در فروش فوق العاده خودرو و تعداد اندک آنها برای پیش فروش خودرو است. در فروش فوق العاده چون تحویل زودتر و قیمت قطعی است، استقبال چند برابری و حتی 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون نفری را شاهد هستیم.

 

اما در خصوص حذف برخی از محصولات از چرخه قرعه کشی اخبار خوبی از شرکت سایپا به گوش می رسد. خودرو وانت پراید اکنون از فروش توسط قرعه کشی خارج شده است. اما این خودرو یک خودرو کار و تجاری است و علی القاعده متقاضی خاص خودش را دارد. از سویی اختلاف قیمت آن در بازار و کارخانه نیز آنقدر نیست که برای سفته بازان جذاب باشد.

 

خبر مهمتر این است که احتمالا سه خودرو سواری سایپا نیز از فروش تحت قرعه کشی خارج می شوند. این سه خودرو از سواری های ارتقا یافته و در واقع جدید سایپا هستند.مجید باقری قایم مقام فروش شرکت سایپا در این خصوص گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با کمیته خودرو، خودروی پراید ۱۵۱ از شمول شیوه قرعه کشی خارج شده و به صورت فروش فوری به مشتریان واگذار می‌شود.او گفت: احتمالا به زودی قرعه کشی برای محصولات خانواده کوئیک آر، کوئیک اس و ساینا اس از روند قرعه کشی خارج می‌شود.

 

خودروتک

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: قرعه کشی اقتصاد جام نیوز خودرو سایپا قرعه کشی خارج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۰۵) از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com آغاز می‌ شود و متقاضیان این محصول، تا تکمیل ظرفیت می‌توانند برای خرید این خودروی محبوب بازار کار، ثبت‌نام کنند.

این خودرو ۹۰ روزه تحویل مشتریان می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا