Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رسول ابراهیمی جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی اظهار کرد: پیش از این محدودیت طرح شبانه در شهرهای نارنجی از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد اعلام شده بود و این تردد در شهرهای زرد و آبی با توجه به مصوبات استانی اعمال می شد اما اکنون براساس مصوبه وزارت کشور تردد شبانه در همه شهرها و بر اساس همان ساعت قبلی مجددا اعمال خواهد شد و رانندگان خاطی ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی برابر مصوبه امروز کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از روز شنبه ۱۸ بهمن تردد خودروهای غیربومی به استان های مازندران، گیلان و گلستان ممنوع شد.

ابراهیمی افزود: بر اساس این مصوبه که با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به انجام رسیده، تردد خودروهای غیر بومی به شهرهای استان قم، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش به دلیل مسافرپذیر بودن ممنوع است.

وی تاکید کرد: اکنون وضعیت کرونا در برخی شهرهای استان خوزستان قرمز اعلام شده است.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به این مصوبه علاوه بر جلوگیری از خودروهای غیربومی به شهرهای اعلام‌شده، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای پلاک خودرو آنها منظور خواهد شد.

کد خبر 584622 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر پلیس راهور - جاده‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر پلیس راهور جاده ها كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین و به دلیل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح بلوار آزادی ساری حد فاصل میدان امام تا چهار راه ابن شهر آشوب ساروی از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم برای تردد وسایل نقلیه بسته است.

او افزود: رانندگان مسیر‌های جام جم، نهضت، بلوار عسگری محمدیان، کمربندی شمالی و شهبند را برای تردد انتخاب کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران از رانندگان درخواست کرد با همکاران پلیس در مسیر مستقر هستند داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ۱میلیون ۹۵۰هزار جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • یک میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • ۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت
  • ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • اعمال جریمه به صورت اتوماتیک در سامانه پلیس راهور
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری
  • چرا مصوبه افزایش جریمه‌های رانندگی اجرایی نشده است؟!
  • آیا جرائم رانندگی از امروز افزایش پیدا کرده است؟
  • آیا مبلغ جرائم رانندگی از امروز افزایش پیدا کرد؟