Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی بازدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه بازدید از فدراسیون‌های ورزشی، به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی رفت و با یوسف بهتری رئیس فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید بهتری با اشاره به اینکه این نخستین حضور رئیس کمیته المپیک در تاریخ این فدراسیون است، گفت: این فدراسیون 123 سبک رزمی را پوشش می‌دهد. ما توانسته‌ایم سرانه ورزشی این رشته را بالا ببریم و سایت اداری را توسعه بدهیم. یکی از بزرگترین معضلات ما، صدور احکام جعلی بود که تلاش کردیم جلوی این کار را بگیریم و اقداماتی در این راستا انجام دادیم. همچنین آیین‌نامه انجمن‌ها را مصوب کردیم.

وی گفت: ستاد بازی‌های داخل سالن را تشکیل دادیم هر چند این بازی‌ها به تعویق افتاد اما ما قهرمانان سال‌های گذشته را جمع کردیم. در صورت برگزاری بازی‌های داخل سالن آسیا نتایج خوبی خواهیم گرفت.

بهتری ادامه داد: ما کلا مستاجر هستیم. 996 متر زمین در استادیوم گرفته‌ایم و از نوبخت قول گرفتیم 4 میلیارد تومان به ما بدهند تا بتوانیم ساختمانی برای خودمان داشته باشیم‌.

صالحی‌امیری هم در این بازدید عنوان کرد: این فدراسیون، فدراسیون خیلی مهمی است و ورزش‌های رزمی هم از جذابیت زیادی برخوردارند. جامعه مخاطب این فدراسیون هم خیلی بزرگ است. من ارزیابی مثبتی از روند توسعه این فدراسیون در آینده دارم.

وی تاکید کرد: چند نکته را باید بگویم. اول اینکه باید فضای مناسب در اختیار فدراسیون باشد برای برگزاری مسابقات و اردوها. نکته دوم حضور فعال در مسابقات بین‌المللی و آسیایی است و جای فدراسیون در آسیا خالی است و باید بیشتر دیده شود. در بازی‌های آسیایی، اندونزی با پنچاک سیلات هشت طلا گرفت و تا رده چهارم بالا آمد. ما می‌توانیم این درخشش و وضعیت را داشته باشیم. این انجمن‌ها مدال‌آور است و باید کمک کنیم حضور فعال‌تری داشته باشد.

صالحی‌امیری با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: بدنسازی باید پاک باشد/ تلاش می‌کنیم که این رشته وارد بازی‌های آسیایی شود

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

صالحی‌امیری گفت: تداخل در وظایف فدراسیون انجمن‌های ورزشی با فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی وجود دارد و انشاالله به این موضوع پرداخته می‌شود تا حضور فدراسیون در بازی‌های آسیایی آینده مقتدرانه و با حداکثر توان باشد. این فدراسیون می‌تواند جایگاه ایران را ارتقا بدهد. ما باید روی فدراسیون‌های پرمدال بیشتر کار کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: ما سعی می‌کنیم برای سال آینده کمک بیشتری به فدراسیون ورزش‌های رزمی داشته باشیم. ما امسال سی میلیارد کمک مستقیم به همه فدراسیون‌ها کردیم و بیست میلیارد تومان هم کمک کردیم. در واقع تا پایان اسفند پنجاه میلیارد کمک مستقیم خواهیم کرد که تا الان 48 میلیارد پرداخت شده است. سال بعد سال پر رویدادی داریم و ان‌شاالله مجلس کمک کند تا بودجه قهرمانی تصویب شود. ان‌شاءالله ورزش ایران در سال آینده کام ملت را شیرین کند. این مسئله با توانی که در فدراسیون‌ها می‌بینم، امکان‌پذیر است. آخرین نکته این است که همه ظرفیت ورزش ما درگیر رویدادها هستند و مردم نتیجه را در سال آینده خواهند دید.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری ورزشی های رزمی سید رضا صالحی امیری ورزشی های رزمی فدراسیون انجمن های ورزش بازی های آسیایی ورزش های رزمی فدراسیون ها صالحی امیری رئیس کمیته بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای