Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهوری و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد افزود: انتظار ما در همین راستا از مردم، اصناف، کادر بهداشت و درمان، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و اعضای ستاد استانی این است  که جهت مقابله با این ویروس همراهی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تراکم بالای جمعیت در البرز و عواقب ناشی از آن بویژه در جریان شیوع کرونا اظهار داشت: تبادل بالای جمعیت از محورهای البرز با ۱۴ استان کشور و حجم قابل توجه تردد روزانه بین البرز و پایتخت، این استان را در معرض خطر جدی قرار داده است.
وی ادامه داد: البرز در موج اول و دوم شیوع کرونا بسیار خوب عمل کرد و با مدیریت صحیح توانست کمترین تلفات را نسبت به شرایط حاکم در استان داشته باشد، در موج سوم نیز البرز به دلیل حجم بالای تردد با استان های درگیر، آسیب دید ولی شرایط همچنان مدیریت شد.
شهبازی گفت: مدیریت بیماری کرونا در البرز به نوعی صورت گرفت که چندین هفته متوالی مورد تقدیر ستاد ملی قرار گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در محافل مختلف موضوع ابتلای یک البرزی به ویروس کرونای انگلیسی مطرح شد و در فضای مجازی منتشر شده، افزود: طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این فرد از استان قزوین بوده است.
استاندار البرز گفت: به دلیل اینکه قزوین استان همجوار البرز است، بی درنگ دستور آماده باش به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشگیری از شیوع این ویروس در البرز را صادر کردیم.

شهبازی با بیان اینکه واکسیناسیون در البرز نیز آغاز شده و بر اساس اولویت بندی صورت گرفته در حال تزریق است افزود: بسیاری از بیمارانی که در البرز بستری می شوند به استان های همجوار تعلق دارند و ما نمی توانیم از پذیرش آنها خودداری کنیم.
وی عنوان کرد: مجموعه استان در آماده باش کامل قرار دارند تا برای پیشگیری از بروز موج چهارم شیوع کرونا تمهیدات لازم را داشته باشیم چراکه این موج تبعات به مراتب سنگین تری خواهد داشت.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز امروز شنبه اعلام کرد که طبق بررسی های آماری میزان ابتلا و بستری شدگان کووید ۱۹ در این استان روند افزایشی دارد.

دکتر محمد فتحی افزود: اکنون‌ ۲۹۸ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان البرز تحت درمان قرار دارند که ۳۹ بیمار آنان طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند.

وی بیان داشت: ۳۱ هزار و سه نفر از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در مراکز درمانی استان بستری شده اند که ۲۷ هزار و ۹۹۱ نفر آنان بهبود یافته اند.

فتحی ‌اظهار داشت: پنج بیمار کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری از ابتدای شیوع تا کنون به ۲ هزارو ۷۱۲ نفر رسید.

توصیه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی، ‌حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است.

از مجموع هفت شهرستان البرز ۲ شهرستان در وضعیت زرد و پنج شهرستان آبی کرونایی است.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  ویروس کرونا ستاد ملی البرز استان قزوین پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی ویروس کرونا ستاد ملی البرز استان قزوین اخبار کنکور شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری

استاندار البرز جهاد کشاورزی ‌را ‌مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرد‌ و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم برای توسعه گلخانه ها ملزم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبدالهی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز اظهار داشت: باید بر روی توسعه کشاورزی استان با توجه به ماهیت و هویت سبز البرز، متمرکز شویم چرا که از این طریق محیط زیست و باغات و اراضی سبز استان را برای خود و آیندگان حفظ می‌کنیم.

وی ادامه داد: احیای روستاها و ایجاد بسترهای اشتغال روستاییان با دامداری و دامپروری، باغداری و کشاورزی به ویژه کشت گلخانه‌ای، بوم‌گردی، صنایع دستی و... از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که باید برنامه محور دنبال شوند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح‌های توسعه‌ای روستاها در قالب اجرای طرح هادی و نهضت ملی مسکن باید توجیه جمعیتی و رشد اقتصادی داشته باشد.

عبداللهی گفت: بازگشت روستاییان به روستاها و استقرار صنایع تولیدی و تبدیلی با توجه به ظرفیت‌های روستایی، می‌تواند سهم بزرگی در رشد اقتصادی استان ایفا کند.

وی از مدیران مربوطه در حوزه بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و امور روستایی خواست تا هر‌گونه توسعه در این حوزه را به ارائه طرح و برنامه اقتصادی و اشتغالزایی در روستاها منوط کنند.

استاندار البرز جهادکشاورزی استان را نیز مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرده و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم جهت توسعه گلخانه ها ملزم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند