Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنچه در 60 ثانیه امروز فوتبال ایران می بینید:

دلخوری محمود فکری از غیبت مربی اش بازی حساس امروز استقلال و سپاهان در اصفهان

 

اخبار داغ 

درب باشگاه پرسپولیس آبی شد! بازدید علی کریمی از الاهلی امارات کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس استفان الشعراوی، سارق اتومبیل خود را با تکل زدن دستگیر کرد! خاویر کلمنته: به نظرم 3 قهرمانی پیاپی رئال مادرید در اروپا ارزشمند تر از شش گانه بایرن مونیخ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز جو استان را تحت تأثیر داشته مجدداً بارش‌هایی (غالباً به شکل رگبارهای بهاری) همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی افزود: شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری داشته بارش، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به صورت رگبار پراکنده تگرگ نیز مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا (سه‌شنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085663

دیگر خبرها

  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد