Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@06:49:19 GMT

رشد شاخص هم به داد وسپهر نرسید

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۳۷۳۹

رشد شاخص هم به داد وسپهر نرسید

اخبار روزانه «وسپهر» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام شرکت سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات با افت نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۱۶۶ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابجایی بیش از ۷۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۱۸۹ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز وسپهر به رقم  ۸۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین بیش از ۹۹درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات را حقیقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر،  بیش از ۷۸میلیون برگه سهم (بیش از ۹۹درصد) را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

گفتنی است که وسپهر علی رغم روند بازار، کمترین میزان رشد و حجم معامله را از آن خود کرد. این در وضعیتی است که در معاملات بورس امروز کلیت بازار به سمت صف خرید شدن حرکت کرده و ۳۶۵نماد رشد بیش از ۳درصدی در معاملات خود ثبت کردند. 

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید! 

پربیننده ترین سود سال۹۸ سهام عدالت چه زمانی پرداخت می‌شود؟ مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله/ بازدهی سه برابری طلایی در برابر سهامی‌ها دامنه نوسان؛ بلای جان بازار سرمایه تغییر در دامنه نوسان روزانه قیمت در بورس اوراق بهادار تهران سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ شروع کار بازار با سنگینی صفوف خرید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا فرابورس بورس امروز وسپهر سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باتوجه به شرایط حاکم و اعمال محدودیت دامنه نوسان سهام به +-۱% و صندوق‌ها به +-۲%؛ تمایل به صف فروش و صف خرید تا نقطه تعادل بود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: با معاملات بسیار جذاب روز گذشته فولاد مبارکه در بورس کالا، توجه‌ها به این سهم و این صنعت بیشتر شد. اکثر صف فروش‌های مهم جمع آوری شدند و بازار به سمت تعادل رفت. معاملات بورس کالا، احتمال رشد نرخ دلار نیما، قیمت‌های جهانی فلزات اساسی درکنار قیمت جذاب سهام از ارزندگی این بازار حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. اما ریسک سیاسی تردید و ترس در دل سهامدار انداخته است.

او در ادامه اظهار کرد: امروز ۸۷ نماد صف خرید و ۲۹۰ نماد صف فروش بودند همچنین تعداد نماد‌های مثبت ۱۷۸ و نماد‌های منفی ۶۱۶ بود همچنین ۱۵۲ میلیارد تومان خروج نقدینگی از صندوق درآمد ثابت و خالص سفارشات با خروج ۷۲۰ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه ثبت شد.

او می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۹۸۴۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳۸۱۶ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است. بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۳۷۴ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است در نهایت هم شاخص کل با کاهش ۴۹۹۸ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحد رسید. از فردا اگر اطلاعیه جدیدی منتشر نشود دامنه نوسان به روال سابق باز خواهد گشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • ورق بازار سرمایه برگشت
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
  • جو مثبت در بازار سرمایه/ اکثر نمادها صف خرید شدند