Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش با سابقه فوتسال البرز در اولین تجربه مربیگری خود هدایت تیم رکورد در لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ابراهیم مسعودی که در کارنامه کاری خود حضور 11 ساله در تیم ملی وکسب افتخاراتی چون قهرمانی آسیا ،حضور در جام جهانی ونایب قهرمانی جام گرندپریکس برزیل را دارد و با تیم های مختلفی در ایران عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده در این خصوص اظهار کرد: پس از پایان دوران بازیگری همواره در تلاش بودم تا تجربیات سالها حضورم در فوتسال را در  عرصه مربیگری به کار بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه این فرصت فراهم شد و طی مذاکراتی که با آقای ابراهیمی مدیر ایرانی باشگاه رکورد داشتم توافق حاصل شد و فضا را برای فعالیت حرفه ای در لیگ یک کشور خارجی مهیا دیدم.

مسعودی حضور در لیگ آذربایجان و در اولین تجربه مربیگری را یک چالش جدی برای خود عنوان کرد و گفت: باشگاه رکورد دومین سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال آذربایجان را تجربه می کند و نگاه مثبتی به ظرفیت های مثبت فوتسال ایران دارد و قطعا دراین شرایط می توان گام های خوبی را برداشت.

وی که دارای مدرک مربیگری سطح یک آسیا است و سابقه بازی در لیگ فوتسال ایتالیا را در کارنامه دارد در پایان گفت: امیدوارم حضورم در مربیگری با اتفاقات خوبی همراه شود و بتوانم در این عرصه جدید نیز به اهداف مدنظرم برسم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز جمهوری آذربایجان لیگ برتر فوتسال رضا ابراهیمی ابراهیم مسعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم

توماس توخل امیدوار است با هدایت منچستریونایتد به لیگ برتر انگلیس بازگردد. 

طرفداری | توماس توخل که با هدایت چلسی لحظات درخشانی در فوتبال انگلیس سپری کرده بود، به دنبال بازگشت به فوتبال انگلیس است. 

به گزارش راب داوسن از ESPN؛ با وجود علاقه بارسلونا به توماس توخل، سرمربی 50 ساله تمایل دارد بار دیگر در لیگ برتر انگلیس مربیگری کند. توخل ایده انتقال به اسپانیا را به طور کامل کنار نگذاشته اما با توجه به شرایط ناپایدار بارسلونا و مشکلات مالی این باشگاه، او ترجیح می‌دهد در تیمی با شرایط بهتر حضور داشته باشد. در انگلیس، منچستریونایتد ایده همکاری با سرمربی بایرن مونیخ را دنبال می‌کند. توماس توخل نیز از این موضوع استقبال کرده و در صورت وجود پیشنهاد رسمی، هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد گرفت. بارسلونا نیز در این لحظه وضعیت هانسی فلیک یا رافا مارکز را برای جانشینی ژاوی دنبال می‌کند. 

منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد به راب داوسن گفته‌اند که سر جیم رتکلیف فعلا وضعیت اریک تن هاخ را مشخص نکرده اما رویکرد این مربی در دیدار با کاونتری سیتی، بیش از پیش به جایگاهش نزد میلیاردر بریتانیایی صدمه وارد کرده است. یونایتد با یک عملکرد ناامیدکننده راهی فینال جام حذفی شد و از آن جایی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تقریبا از بین رفته است، سرمربی هلندی در پرتگاه اخراج قرار دارد. این منبع در ادامه تایید کرده که مدیران گروه اینئوس توماس توخل را تحسین می‌کنند. آن‌ها از نمایندگان مرد آلمانی خواسته‌اند منچستریونایتد را پیرامون وضعیت این مربی مطلع کنند. کریستین فالک از بیلد در تایید گزارش ESPN نوشته است که با نشانه‌هایی از علاقه منچستریونایتد، توماس توخل از فرصت همکاری با این باشگاه بسیار استقبال می‌کند. 

در این مورد بخوانید:

گزارش‌ها در آلمان؛ تماس منچستریونایتد با توماس توخل

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!