Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@03:02:50 GMT

موافقت با تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۳۷۸۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امکان ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد فراهم شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  فاطمه زرین آمیزی با اشاره به مکاتبات دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت بهداشت به عنوان پذیرنده رشته‌های پیراپزشکی مبنی بر تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی این دانشگاه افزود: یکی از موارد مورد بررسی در جلسه امروز شورای سنجش و پذیرش، موضوع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی بود که با این درخواست موافقت شد و این مجموعه دانشگاهی می‌تواند در رشته محل‌هایی که ظرفیت اش تکمیل نشده است با رعایت سقف ظرفیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت راساً در مرحله تکمیل ظرفیت، دانشجو بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به این سوال که ظرفیت پذیرش رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی چقدر است؟ گفت: چون مکاتبات توسط خود دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت انجام شده است ظرفیت اش را دانشگاه آزاد باید اعلام کند. برچسب ها: سازمان سنجش آموزش کشور ، تکمیل ظرفیت ، پیراپزشکی ، دانشگاه آزاد ، موافقت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد موافقت دانشگاه آزاد اسلامی رشته های پیراپزشکی تکمیل ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کد خبر 6081271

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد
  • تکمیل پازل امنیت غذایی در دانشگاه/ تولید سالانه ۱۰۰ میلیون بذرهیبریدی در دانشگاه آزاد اصفهان
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه