Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدامات باشگاه پرسپولیس برای ثبت نام اعضای تیم در مسابقات ACL ۲۰۲۱ رسماً آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با توجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، اقدام‌های خود برای ثبت نام جهت شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان 2021 آسیا را آغاز کرده است.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: این مرحله مربوط به ثبت نام اعضای تیم و بارگذاری مدارک اعلام شده در سامانه است که بعد از تائید فدراسیون فوتبال برای کنفدراسیون فوتبال ارسال می‌شود و صدور کارت شرکت در مسابقات منوط به انجام دقیق و بدون نقص آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از ثبت نام برای مرحله پلی آف و گروهی مسابقات اعلام شده است. مدارک به صورت آنلاین بارگذاری می‌شود.

طبق مقررات قبلی، هر باشگاه نام 30 بازیکن را ثبت می‌کرد که این عدد بعد از وقوع شرایط کرونا به عدد 35 رسید و علاوه بر بازیکن، 20 نفر اعضای کادر فنی و مدیریتی و دیگر عوامل مرتبط خواهند بود.

همچنین مهلت و ظرفیتی هم تعیین شده است تا تیم‌ها 7 روز قبل از اولین مسابقه خود نسبت به جایگیزینی یا اضافه کردن بازیکنان تازه جذب شده اقدام کنند. در حال حاضر ما اقدامات لازم برای ثبت نام اعضای تیم را آغاز کرده‎ ایم. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ثبت نام اعضای تیم باشگاه پرسپولیس برای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • معرفی قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر ۲۱ سال کشور
  • دالاهو میزبان مسابقات پاراگلایدر کشوری می‌شود
  • وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس
  • برگزاری مسابقات تکواندو قهرمان قهرمانان تکواندو پسر مازندران
  • تسلیم الهلال مقابل بایر؛ رکورد شکست‌ناپذیری از عربستان به آلمان رفت
  • قهرمانان مسابقات جام برترین‌های دارت کشور مشخص شدند