Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- سومین انقلاب در عصر حاضر، انقلاب دیجیتالی است که در این زمان باعث ایجاد شرکت های کوچک و بزرگ شده است. در سال های اخیر شاهد تشکیل شرکت های کوچک با حداقل افراد بوده ایم. شرکت های کوچک با توجه به تعداد کارمندان کم، به محیط کوچکتر احتیاج دارند ولی باید امکانات لازم اداری را برای همین کارمندان کم نیز فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که در محیط کار مشغول هستند به لوازم و تجهیزاتی برای انجام کار های خود نیاز دارند. انتخاب صحیح مبلمان و تجهیزات اداری باعث کاهش هزینه ها شود و در شروع کار بار هزینه های زیاد را از دوش موسس یا تامین کننده مالی بردارد. همچنین با توجه به محیط، بهترین بازده را برای آن ها به دنبال خواهد داشت. در این مقاله تلاش کرده ایم ویژگی های مهم و ضروری را که شما برای شروع کار به آن ها نیازمندید را بررسی کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده کار و محیط اداری خود بگیرید. تعیین اندازه محیط کار

با توجه به قانون کلی، فضا لازم برای هر فرد در حین انجام کار بین 13 تا 32 متر مربع است. بنابراین برای حداقل 5 نفر شما حداقل به 60 و حداکثر به 160 متر مربع فضا احتیاج دارید. در محیط باز برای هر فرد باید 5 الی 12 متر مربع فضا در نظر بگیرید. برای اتاق کنفرانس نیز باید فضایی را اختصاص دهید. اگر چشم انداز کسب و کار شما به صورت توسعه ای هست، باید آن را هم در نظر داشته باشید مخصوصا اگر این چشم انداز برای شما بسیار نزدیک است تا همه کار هایی که انجام داده اید را دوباره نخواهید انجام دهید.
البته این نکات را هم باید به خاطر بسپارید، میزان فضا و محیط انتخابی شما با توجه به نقش ها و میزان کارایی کارمندان شما تعیین می شود. برای مثال یک مدیر برای حفظ حریم خصوصی خود نیاز به یک دفتر بزرگ و جداگانه دارد ولی یک مدیر مالی می تواند در یک محیط باز نیز کار کنند و کارمندان نیز می توانند در یک محیط کار گروهی کار نمایند. شما تیم خود را می شناسید و از نیاز های آن با خبر هستید و باید بر اساس آن نیاز ها، محیط خود را انتخاب کنید.

انتخاب صندلی اداری استاندارد و ارگونومیک

ارگونومی فقط یک واژه نیست که در محیط های اداری استفاده می شود. صندلی اداری باید راحت و متنوع باشد و نیاز های متعددی را برطرف نمیاد. برخی از کارمندان ممکن است نیازمند صندلی اداری ارگونومیک باشند و برخی نیز با یک صندلی چوبی یا صندلی اداری و کمترین امکانات راضی باشند. اینکه برای افرادی چه امکاناتی باید فراهم شود به شما بستگی دارد. ولی به خاطر داشته باشید که خرید صندلی اداری یک سرمایه گذاری برای سازمان شما است و نباید برای صرفه جویی در هزینه ها، به هر جنس و کیفیتی اکتفا کنید.

انتخاب میز اداری استاندارد

میز اداری از جمله لوازم ضروری برای تمامی ادارات و سازمان ها و نهادها و ارگان ها به شمار می رود. اما برخی از مدیران در انتخاب بهترین میز اداری بزرگ برای شرکت خود با وسواس زیادی عمل می کنند و گاهی انتخاب میز دفتر کار برای آن ها به سختی انجام می شود. به همین علت یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، خرید میز اداری است زیرا اندازه میز رابطه مستقیم با محیط و فضا شما دارد و شما باید به آن توجه کنید. میز ال شکل میتواند در گوشه ای از محیط شما قرار بگیرید و در اشغال محیط صرفه جویی کند. انتخاب و خرید میز کار گروهی نیز می تواند از نظر زیبایی، تنوع و ایجاد محیطی جذاب به شما کمک کند. ارگونومیک بودن میز هم مهم است و باید به آن توجه کنید.


استفاده از انواع پارتیشن در محیط اداری کوچک

جداسازی محیط با استفاده از پارتیشن های اداری

اگر شما می خواهید در محیط خود اتاقک های کوچک ایجاد و بخش های اداری خود را به صورت جزیره ای طبقه بندی کنید، می توانید از انواع پارتیشن ها نظیر پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن تک جداره و دوجداره و حتی پارتیشن های میزی استفاده نمایید که علاوه بر ایجاد یک حریم خصوصی می توانید به زیبایی محیط نیز کمک کنید. از میان انواع پارتیشن، پارتیشن شیشه ای دارای انعطاف پذیری بالایی است و در انواع مختلفی قابل پیاده سازی و اجرا می باشد که یک انتخاب خوب برای محیط اداری شما است.

نگهداری پرونده و اسناد مهم در قفسه های اداری

با اینکه در اثر دیجیتال کمتر از اسناد استفاده می شود و فناوری دیجیتال اولویت کاری اکثر شرکت ها محسوب می شود ولی شما باید از قفسه و کمد برای همون حداقل اسناد هم، برای ساماندهی آن ها استفاده کنید. آنچه به عنوان اسناد کاغذی این روز ها در شرکت ها استفاده می شود جز اسناد محرمانه مهم و حیاتی است که نگهداری آن ها بسیار مهم می باشد و شما باید از یک سیستم بایگانی خوب برای نگهداری این اسناد استفاده کنید.

خرید و انتخاب میز کنفرانس

اتاق کنفرانس امروزه یکی از محیط های مهم در یک فضای اداری می باشد. از این اتاق بر برگزاری جلسات مهم با مشتریان، جلسات میان همکاران، شرکا و... استفاده می شود. برای طراحی و چیدمان اتاق کنفرانس باید به انتخاب میز کنفرانس، چگونه قرار گرفتن افراد، فاصله آن ها، صندلی، و امکانات رفاهی دیگر توجه نمایید که در کیفیت انتخاب شما تاثیر می گذارد.

اختصاص دادن اتاق استراحت و اتاق بازی برای کارمندان

دیگر محیط های کاری سنتی به انتهای کار خود رسیده اند. این روز ها کارمندان برای انتخاب شغل در شرکت هایی مشغول به کار می شوند که امکانات رفاهی خوبی به آن ها اختصاص دهد. کارمندان خواهان فضای کاری هستند که به آن ها آرامش و رفاه بدهد. بعضی از موسسان شرکت ها در محیط خود فضایی را به اتاق استراحت و بازی اختصاص می دهند که می تواند به تعامل بیشتر و بهتر میان کارمندان کمک کند و باعث ایجاد انگیزه بیشتر در آن ها شود.

ایجاد محیط اداری برای افراد با محدودیت جسمی

نیرو کار به طور فزاینده ای رو به افزایش است که از افراد با توانایی مختلف تشکیل شده است که برخی از آن افراد دارای ناتوانی جسمی هستند و باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید. قابلیت دسترسی مناسب برای تردد آن ها، مبلمان اداری ارگونومیک، فضای اضافی و ... یک کار خوب و مهم می باشد و باید به آن توجه کنید.

نتیجه گیری

مهم نیست که کسب و کار شما چقدر کوچک یا چقدر بزرگ است، افراد می خواهند در محیطی و شرکت های کار کنند که امکانات رفاهی لازم را نظیر مبلمان اداری کلاسیک یا مدرن، صندلی استاندارد و ارگونومیک، میز اداری، اتاق استراحت یا بازی و... را برای آن ها در نظر داشته باشد. از سوی دیگر کارفرمایان خواهان پیروی از این امر هستند که آسایش و امکانات رفاهی را به طور صحیح برای کارمندان خود فراهم کنند زیرا این یک برد برای آن ها و کل تیم می باشد. این نکات مهمی است که شما برای راه اندازی و طراحی داخلی محیط اداری باید به آن توجه نمایید.


طراحی دکوراسیون داخلی برای محیط اداری کوچک

 با توجه به توضیحات بالا به شما پیشنهاد می دهیم که انواع مبلمان اداری مناسب برای فضای اداری کوچک و همینطور انواع پارتیشن مورد نظر خود را از شرکت های مورد اعتماد خریداری کنید. مبلمان اداری فضا گویا با سبکی مدرن و قیمتی مناسب یکی از انواع شرکت های ارائه دهنده مبلمان اداری مدرن و کلاسیک، پارتیشن، کانتر، فایل اداری و... است که می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت (www.fazagooya.com) محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمایید.

به پشتوانه بیش از دو دهه تلاش و بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت مبلمان اداری، شرکت فضای گویا اندیش از پیشتازان عرصه طراحی و تولید مبلمان اداری و تجهیزات اداری است.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مبلمان اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده ملزومات دارویی، گفت: در سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

کد خبر 6087128 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و شیر خشک یک درصد شد
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی