Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در جلسه امروز کارگروه زیربنایی مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان با نظر موافق اعضای کارگروه مورد بررسی قرار گرفت. 

در این جلسه که با حضور استاندار کردستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و اعضای اصلی کارگروه زیربنایی در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، با توجه به مراحل نهایی بازدیدهای اعضای کارگروه و دبیر مجمع از استان و منطقه، خوشبختانه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان با نظر موافق اعضای کارگروه مورد بررسی قرار گرفت و امید می‌رود به زودی همراه با سایر مناطق آزاد مورد موافقت، در صحن مجمع بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه استاندار کردستان با اشاره به وجود زیرساخت‌های مناسب، سرمایه انسانی خوب و ارتباطات مرزی موجود، اشتراکات فرهنگی مذهبی بر اهمیت و ضرورت ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان تاکید و خاطرنشان کرد: وجود این ظرفیت‌ها سبب شده از  آن به عنوان پیشران توسعه استان مطرح شود و امیدواریم به زودی تصویب شود و این آرزوی ١٥ ساله استان تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: منطقه آزاد بانه و مریوان نظر موافق کردستان مجمع تشخیص مصلحت بانه و مریوان منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی و پروژه‌های مهم خبر داد. 

 در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۳ که ظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت و با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد در خصوص مشکل ۱۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت و معدن و جهاد کشاورزی تصمیم‌گیری شد. 

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، همه با هدف و نگاه به ارتقای تولید و تداوم اشتغال است. 

وی ادامه داد: بیشترین تولید و توسعه را در واحد‌های کوچک و مردمی می‌توانیم داشته باشیم که به عنوان راهبرد امسال ما قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس