Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران مماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: آزاد راه آبیک قزوین به چرمشهر ورامین به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) در آخر هفته اول اسفند سال جاری با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

حسین نوش‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: این‌ پروژه یکی از ابر پروژه های ملی کشور است که توسط قرار گاه حضرت خاتم الانبیاء (ص) و مشارکت دولت و با سرمایه گذاری حدود چهارهزار میلیارد تومان، بهره برداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به اهمیت بسیار بالای این پروژه در حل مشکلات ترافیکی پایتخت و تسهیل رفت و آمد مردم و حمل ونقل عمومی کشور، گفت: آزاد راه آبیک قزوین به ورامین و اتصال آن به بزرگراه قم، گرمسار، اولین آزاد راه کشور است که با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت، طراحی و ساخته شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: این پروژه از استان قزوین شروع می شود و با عبور از استان های مرکزی، البرز و تهران به شهرستان ورامین متصل و با قرار گرفتن در جاده قم ، گرمسار به استان های شرقی کشور متصل می شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران گفت: نام این پروژه با توجه به هم زمانی افتتاح آن با سیزده رجب سالروز ولادت فرخنده حضرت امیر المؤمنین(ع) به نام آزاد راه  الغدیر نام گذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادراه آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت وارد استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم در رأس هیأتی همزمان با بعد از ظهر چهارشنبه، وارد استان سمنان شد و در شهرستان گرمسار، مورد استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

این سفر در قالب سفر استانی دوم کابینه سیزدهم به استان سمنان صورت گرفته و قرار است فردا پنجشنبه شاهد حضور رئیس جمهور نیز باشیم.

سفر علی آبادی به استان سمنان دو روزه خواهد بود و امروز وی در مراسم افتتاح و بازدید چند پروژه صنعتی و اقتصادی در گرمسار، ایوانکی و سمنان حضور پیدا خواهد کرد.

وزیر صمت فردا نیز در ادامه سفر خود در مراسم افتتاح دیگر پروژه‌های مهم صنعتی استان حضور خواهد داشت.

در مجموع امروز و فردا با حضور علی آبادی، وزیر صمت دولت سیزدهم، چهار پروژه اقتصادی مهم در استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وزیر صمت در نخستین برنامه سفر خود به استان سمنان لحظاتی دیگر در مراسم افتتاح یک کارخانه الیاف و پارچه حضور پیدا خواهد کرد.

کد خبر 6080640

دیگر خبرها

  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • افتتاح پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان