Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:42:19 GMT

رکوردهایی جدید در دسترس زلاتان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۵۸۷۴

رکوردهایی جدید در دسترس زلاتان

زلاتان ابراهیموویچ در بازی بعدی تیمش برای تیم فوتبال میلان می‌تواند دو رکورد جدید به رکورهای دوران بازی‌اش اضافه کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی امشب (شنبه) تیم‌های فوتبال میلان و اسپتزیا فرصت خوبی برای زلاتان ابراهیموویچ است تا دو رکورد جدید برای خودش به ثبت برساند.

تیم‌های فوتبال میلان و اسپتزیا امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران در خانه تیم اسپتزیا به میدان می‌روند و اگر مهاجم سوئدی 39 ساله روسونری بتواند در ورزشگاه آلبرتو پیکو دروازه تیم میهمان را باز کند، نامش در کتاب تاریخ به ثبت خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تا الان 14 گل زده است و با زدن یک گل دیگر مسن‌ترین بازیکنی می‌شود که در یک فصل از سری A توانسته است 15 گل بزند و به این ترتیب رکوردی را که در فصل 52-1951 توسط سیلویو پیولا به ثبت رسید، خواهد شکست.

سری A| میلان با تحقیر کروتونه صدر جدول را از اینتر پس گرفت/ رکوردی جدید به نام زلاتان

 

زلاتان همچنین با گلزنی در این بازی می‌تواند به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شود که در پنج لیگ برتر فوتبال اروپا 80 گل زده است. اسپتزیا که اولین فصل حضورش در سری A را تجربه می‌کنند، نودونهمین تیم متفاوتی است که ابراهیموویچ در لیگ‌های بزرگ اروپایی و با پیراهن تیم‌هایی مانند، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد مقابل آنها بازی کرده است.

بازی امشب برای اسپتزیایی‌ها هم بازی خاصی است، چرا که این اولین بازی آنها تحت تملک مالک آمریکایی جدید آنها، روبرت پیاتک است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان سری A زلاتان ابراهیموویچ میلان سری A زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • خلاصه بازی میلان ۱ - ۲ اینتر؛ یک طرفه‌ترین دوران شهر میلان + ویدئو
  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • خلاصه بازی میلان 1-2 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات