Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند سعادتمندان شرح زندگی و آثار علامه حسن زاده تولید و آماده پخش شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه قران و معارف سیما، مستند «سعادتمندان» درباره ابعاد مختلف زندگی علامه حسن زاده آملی تولید و در مرحله پایان تصویربرداری است. این مستند در ۴ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای دوران کودکی، آغاز طلبگی و سیر زندگی علمی این عالم بزرگوار را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تحقیقات ایشان در زمینه‌های علمی نجوم و ریاضیات، فلسفه و عرفان و ادبیات را معرفی می‌کند و در بخشی هم به دیوان اشعار ایشان می‌پردازد.

تصویربرداری این مستند فاخر در تهران، آمل و قم صورت گرفته و دوران کودکی و جوانی ایشان در یک مجموعه نمایشی بازسازی شده است.

لازم به ذکر است در تهیه این مستند با ۲۰ نفر از شاگردان ایشان در حوزه‌های مختلف علمی نیز مصاحبه شده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

مستند سعادتمندان به تهیه کنندگی و کارگردانی امید ملکوتی کاری از گروه علوم قرانی شبکه قرآن است که پس از تدوین روی آنتن می‌رود.

 انتهای پیام /

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران موتور محرکه اقتصاد کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: افزود: وقتی انسان در ذهن خودش تصویری از پاکی، صداقت، زیبایی زندگی و پاکدستی متصور می‌شود، کارگر در ذهنش نقش می بنند.

محقق زاده با اشاره به اهمیت موضوع کار و کارگر افزود: مسؤول باید به وضعیت معیشتی زندگی کار و کارگر رسیدگی کند و دغدغه خانواده‌های کارگر را مدنظر قرار دهند و شرایط را تسهیل دهند.

وی با بیان اینکه مسؤولین باید تسهیل گر شرایط کارگر باشند، تاکید کرد: کارگران بخش اصلی موتور محرکه صنعت و اقتصاد کشور هستند.

فرماندار کهگیلویه این جلسه را به منظور جلب مشارکت و برنامه ریزی هر چه با شکوه تر روز کار و کارگر دانست و گفت: جشن برای روز کارگر باید با دست پر باشد، چرا که فشار روانی که روی دوش کارگر سنگینی می‌کند، روی هیچ قشری نیست.

محقق زاده با اشاره به اینکه برخی از مصوبات باید ضمانت اجرایی داشته باشند، تاکید کرد: فضای مناسبی برای جایگاه کارگر در نظر بگیرید.

فرماندار کهگیلویه گفت: برخی دنبال این هستند که کار انجام نشوند و ما باید دنبال تبصره‌ای باشیم که کار کارگر تسهیل و بهترین راه انتخاب شود.

وی برگزاری جشنی مناسب و درخور شأن کارگران را ضروری دانست.

کد خبر 6085939

دیگر خبرها

  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • کارگران موتور محرکه اقتصاد کشور هستند