Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد کشاورز» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص درگیری دو تیم راگا و ملی حفاری اهواز در هفته دهم لیگ برتر فوتسال در انتهای دیدار، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل تیم حفاری داشتیم. این دیدار در نیمه نخست پایاپای پیش رفت اما در نیمه دوم ما فشار خوبی بر روی تیم حفاری گذاشتیم و توانستیم به گل نیز دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در ادامه سوت‌های پیاپی و اشتباه داور باعث شد تا بازی از دست ما خارج شود. تیم ما در ۱۰ دقیقه پایانی بازی به دلیل داوری ضعیف، عصبی شد و این موضوع کار را برای ما سخت کرد. ما با بررسی فیلم‌های بازی به این نتیجه رسیدیم که داور از چهار گلی که دریافت کردیم، روی ۲ گل به طور واضح مقصر بود و اشتباه کرد. آیا می‌شود بازیکنی از این موضوع ناراحت و عصبانی نشود؟

سرمربی تیم فوتسال راگا در خصوص درگیری‌های پایان بازی‌، عنوان کرد: اتفاقات آخر این دیدار به هیچ وجه مورد تایید من نبوده و از اینکه این اتفاقات افتاد، بسیار ناراحت هستم. داور این بازی سوت‌های اشتباهی برای هر دو تیم داشت و به نظر من همین موضوع باعث شد تا بازیکنان عصبی شوند. با همه این تفاسیر این برد را به تیم حفاری تبریک می‌گویم.

کشاورز افزود:‌ این جنجال‌ها در فوتسال ما اتفاقی غریبه نیست اما امیدوارم دیگر شاهد این حواشی نباشیم. این اتفاق آنقدر سریع رخ داد که من اصلا متوجه جزییات آن نشدم. واقعا از حواشی پیش‌آمده ناراحت هستم. باشگاه راگا باشگاهی اخلاق‌مدار و قانونمند است و این اتفاقات اصلا مورد تایید ما نیست. 

وی ادامه داد: به نظر من کمیته انضباطی باید به این موضوع ورود کرده و هر بازیکنی که متخلف بود را جریمه کند، حالا چه بازیکن راگا باشد و چه بازیکن حفاری.

کشاورز خاطرنشان کرد: بخش عمده مشکلات این بازی در بحث داوری بود و اینکه برخی افراد اضافی در سالن حضور داشتند. اینجا باید از ناظر بازی بپرسیم که این افراد به چه شکل وارد سالن شده‌اند. مگر همان اول لیگ نگفتند هر تیم می‌تواند ۵ نفر در سکوها داشته باشد؟ پس چرا الان در همه سالن‌ها شاهد حضور بالغ بر ۳۰ نفر هستیم؟ البته تاکنون مشکلی هم پیش نیامده اما فدراسیون و سازمان لیگ باید کنترل بهتری روی مسابقات داشته باشند. ما از سختگیری در قانون استقبال می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال راگا تهران در مورد داوری‌های این فصل از لیگ برتر که با حواشی مختلفی روبرو بوده است، بیان داشت:به نظر من داوری‌ها تا به اینجای فصل نمره قبولی نگرفته است. بسیاری از تیم‌های دیگر نیز از این موضوع ضربه خورده‌اند. البته باید این موضوع را در نظر بگیریم که مشکلات مالی کمیته داوران هم در این موضوع دخیل است چرا که داوران با شرایط بسیار بدی خود را به بازی‌های لیگ برتر می‌رسانند و در برخی دیدارها، داور همان شهر بازی را قضاوت می‌کند. این موضوع بسیار تاسف آور است. اینکه ما بخواهیم لیگ را به هر نحوی برگزار کنیم، درست نیست. به طور مثال اگر داور در همین بازی که به جنجال کشیده شد، کمی درایت به خرج می‌داد، این مشکلات به وجود نمی‌آمد. 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در پایان در مورد شرایط تیم خود در لیگ برتر، گفت: تا اینجای فصل شرایط خوبی داشتیم. ما در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم که هر سه تیم بالایی آن تیم‌های شایسته‌ای در لیگ هستند. بقیه تیم‌های این گروه نیز، تیم های بسیار خوبی بودند. به نظر من در این لیگ بازی آسانی وجود نداشت و همین موضوع باعث شد تا لیگ بسیار زیباتری داشته باشیم. 

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال اختصاصی ایرنا کمیته انضباطی محمد کشاورز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال اختصاصی ایرنا کمیته انضباطی لیگ برتر فوتسال اختصاصی ایرنا کمیته انضباطی محمد کشاورز اخبار کنکور نظر من لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، نماینده اردکان همچنان شانس خود برای صعود به لیگ برتر را دنبال می‌کند و امیدوار است در فاصله شش هفته مانده به لیگ آزادگان موفق به کسب جواز صعود شود. با این حال آنها مدعی هستند طی هفته‌های اخیر مشکلات بزرگی را بابت اشتباهات داوری متحمل شده‌اند و امتیازات زیادی را از این بابت از دست دادند.

این باشگاه با انتشار چهار تصویر مشکوک طی هفته‌های اخیر و خصوصا در نیم فصل دوم که تصمیمات داوری علیه این تیم بوده، خواستار توجه و پیگیری بیشتر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد و شرایط تیم‌ها شده است.

پنالتی از دست رفته در دقایق پایانی دیدار مقابل داماش که داور علیرغم برخورد توپ به دست مدافع حریف اعتقادی به پنالتی نداشت، در کنار برخورد کاملا مشکوک در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان که با اعتقاد داور مبنی بر پنالتی همراه نبود، دو دیداری بود که به ادعای این باشگاه 4 امتیاز بیشتر برای آنها در جدول منظور کند.

برخورد توپ به دست مدافع داماش که با ادعای چادرملو مبنی بر پنالتی از سوی داور اما رد شده است.

این تیم با انتشار تصاویر مربوط به دیدار مقابل نفت و گاز گچساران نیز بابت نادیده گرفته شدن یک پنالتی تیمش معترض است و البته دیگر ادعاهای آنها مبنی بر نادیده گرفتن پنالتی به سود رقبای‌شان نیز در هفته‌های پایانی نیز از سوی کمیته داوران نیز قابل پیگیری است.

در حال حاضر خیبر خرم آباد در صدر جدول به همراه سه مدعی اصلی دیگر یعنی چادرملو اردکان، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان از جمله مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند و باید دید در هفته‌های حساس و سرنوشت ساز باقی مانده کدام تیم‌ها قادر خواهند بود به دو سهمیه دست یابند و کمیته داوران و فدراسیون نیز برای پایان دادن به این اعتراضات و اشتباهات داوری چه تصمیمی را دنبال خواهد کرد.

در دیدار مقابل نفت و گاز نیز این برخورد دروازه بان با مهاجم این تیم نیز به زعم داور پنالتی نبود و اعتراض نماینده اردکان را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود