Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به روز ششم اولین گرند اسلم سال دنیای تنیس، اوپن استرالیا.

گرند اسلم اوپن استرالیا که اولین گرند اسلم فصل دنیای تنیس به شمار می رود، از بامداد دوشنبه آغاز شده و نگاهی داریم به روز ششم این رقابت ها.

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

اوپن استرالیا 2021 | پیروزی نواک جوکوویچ و حذف گائل مونفیس در روز نخست

اوپن استرالیا 2021 | صعود نادال، مدودف و سیتسیپاس به دور دوم

اوپن استرالیا 2021 | اولین محک جدی جوکوویچ، پیروزی تیم و حذف واورینکا

اوپن استرالیا 2021 | پیروزی سخت سیتسیپاس در روز بی دردسر نادال و مدودف

اوپن استرالیا 2021 | بازگشت شکوهمند تیم و فرار جوکوویچ از شکستی غافلگیرکننده

به گزارش طرفداری، در روز ششم مسابقات استراليا اوپن، رافائل نادال قهرمان يک دوره اين رقابت ها، در 3 ست متوالى و با نتایج 5-7، 2-6 و 5-7 از سد كم نورى بريتانيايى گذشت تا به جمع 16 تنيسور برتر راه يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نادال در دور بعد بايد به مصاف فابيو فونينى برود كه همزمان با ديدار نادال و نورى، مقابل الكس دمينور قرار گرفت و 0-3 از سد حريف استراليايى اش گذشت. ساير مدعى ها هم با پيروزى به كارشان ادامه دادند. دنيل مدودف على رغم اينكه پيروزى 0-2 را با 2-2 عوض كرد، با بيگل (0-6) فيليپ كرايينوويچ در ست پنجم، موفق شد به هفدهمين پيروزى متوالى اش برسد و به دور چهارم صعود كند. استفانوس سيتسيپاس و آندرى روبلف نيز كار چندان سختى نداشتند و با برترى هاى 0-3 به يک هشتم نهايى رسيدند. ديدار متئو برتينى و كارن خاچانوف نيز بسيار تماشايى بود و تنيسور ايتاليايى در 3 تاى بريک از سد حريف روس خود گذشت تا به عملكرد خوب هفته هاى اخيرش ادامه دهد. به غیر از دیدار نادال با فونینی، می توان به تقابل دومینیک تیم با گریگور دیمیتروف، نواک جوکوویچ با میلوش رائونیچ و استفانوس سیتسیپاس با متئو بریتی در دور بعد اشاره کرد.

فابیو فونینی سابقه شکست رافائل نادال در سطح هاردکورت را دارد

اتفاق مهم بخش زنان، حذف کارولینا پلیشکووا برابر هموطنش، کارولینا موکووا بود که 2-0 شکست خورد. اشلی بارتی، بخت اول قهرمانی کار راحتی داشت و ایلنا اسویتولینا نیز مانند بارتی با پیروزی 0-2، راهی دور چهارم شد. دیدارهای جذابی در بخش زنان در راه است. تقابل سیمونا هالپ با ایگا اشویاتک، دیدار نائومی اوساکا مقابل گاربینه موگوروسا و جدال آرینا سابالنکا با سرینا ویلیامز، از بهترین های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.

اخبار داغ 

سردار آزمون ولنتاین را تبریک گفت علیرضا حقیقی تا اطلاع ثانوی از گل گهر کنار گذاشته شد کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس استفان الشعراوی، سارق اتومبیل خود را با تکل زدن دستگیر کرد! کدام باشگاه ها بیشترین طرفدار را دارند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود

دیدار دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت  طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد