Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در سفر به شهرستان گرمی، با حضور در «همایش روحانیون تراز انقلاب با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب» که با شرکت امامان محله و مبلغان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه با هدف «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ملت ایران، به‌ویژه جوانان را مورد خطاب قرار می‌دهند و به توضیح و روشن کردن مسئله برداشتن «گام دوم» به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در حقیقت یک دستورالعمل و بیانیه جامع در ابعاد فرهنگی، علمی، تحقیقاتی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی بوده و شامل چند سرفصل مهم است که رسالت روحانیون انقلابی را در تحول بخشیدن و به منصه ظهور رساندن ایده‌های ارزشمند مقام معظم رهبری حساس‌تر می‌کند.

وی به وظایف روحانیون اشاره کرد و گفت: تزریق امید به آینده، نشاط، پویایی، جوشش و خروش جنبش انقلابی در بطن و متن جامعه وظیفه روحانیون انقلابی است و نیز تربیت نسل جوان انقلابی و سپردن امور جامعه، مسئولیت‌ها و مناصب کلیدی به جوانان انقلابی وظیفه روحانیون و مخصوصاً ائمه جماعات و جمعه است.

جوانان را باید با حیله‌های دشمنان آشنا کرد

حجت‌الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه معرفت افزایی و بصیرت بخشی در شناخت دوست و دشمن از دیگر وظایف جامعه طلاب و روحانیون است بیان کرد: وظیفه روحانیون تنویر افکار عمومی مردم است اینکه راه درست و موانع آن و هدف‌های ابتدایی، غایی و نهایی را به جامعه معرفی کرده و با حیله دشمن نسل جوان را آشنا کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه داریم مردم را نسبت به دین و اهداف نظام آشنا کنیم تاکید کرد: از وظایف دیگر و مهم روحانیون این است که نسبت به ابعاد اسلامیت نظام جمهوری اسلامی و اینکه این نظام نسبت به نهضت‌های اسلامی مشابه در داخل و انقلاب‌های خارج کشور موفق‌تر بوده است، تلاش بیشتر داشته باشند.

حضور ۲۰ روحانی در مناطق محروم شهرستان گرمی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با قدردانی از مدیر بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تأمین امامان محله شهرستان‌های محروم گفت: در حال حاضر ۲۰ روحانی با پشتیبانی مالی بنیاد علوی و تلاش و درایت بنیاد هدایت جذب و در روستاهای محروم شهرستان گرمی مشغول فعالیت و تبلیغ چهره به چهره هستند و امسال بنا داریم در کنار تعمیر خانه‌های عالم، تعداد ۱۰ واحد خانه عالم جدید در گرمی احداث کنیم.

وی تاکید کرد: برای اثرگذاری در تحول اجتماعی، ابتدا باید در درون خود تحول معنوی و روحی ایجاد کنیم و ارتباط با خدا و ائمه اطهار (ع) در این راه بسیار راهگشا است.

به گزارش خبرنگار مهر در پایان این همایش با اهدا لوح تقدیر از دبیر نهاد پیشرفت شهرستان گرمی به خاطر تعامل شایسته و مستمر با تبلیغات اسلامی گرمی و کمک به اسکان امامان محله و برنامه‌های فرهنگی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5145907

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اردبیل شهرستان گرمی گام دوم انقلاب روحانیون و ائمه جمعه محرومیت زدایی طرح امام محله چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا دهه فجر انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا 22 بهمن بوشهر کرمانشاه عکس استانها خطبه های نماز جمعه شهرکرد آمار کرونا مجلس شورای اسلامی تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش با سپاه است

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب‌الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت که انتظار می‌رود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگی‌ها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمایید.

متن پیام سرلشکر باقری خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:
 
۲۹ فروردین ماه یادآور جانفشانی و مجاهدت‌های سترگ غیور مردان پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرصت شکوهمند برای نمایش حماسه‌آفرینی‌های فراموش نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور برابر دشمنان ایران اسلامی را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده بزرگ آجا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران گواهی می‌دهد ارتش سرافراز و مقتدر در صحنه‌های مختلف و حساس جهاد و ایثار در هشت سال دفاع مقدّس و سال‌های پرفراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره در حراست از ملّت و مملکت درخشیده و تاکنون هزاران شهید تقدیم کشور کرده است.

 امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و درک عمیق از ضرورت‌های زمانه و پاسخ به ماموریت‌ها و انتظارات فراروی آن در حوزه بازدارندگی و قدرت افزایی دفاعی با هوشمندی، فراست و درایت مثال زدنی در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی، پدافند و جنگ الکترونیک جایگاه خود را در تراز یک ارتش کارآمد، روزآمد و قدرتمند تحکیم و تثبیت نموده است. مصداق این آمادگی‌ها در همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات تاریخی و غرورانگیز "وعده صادق" برای تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جامعه جهانی نشان داد؛ از این رو انتظار میرود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگی‌ها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمایید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه سازی‌ها و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان غیور و سرافراز آجا، دوام توفیقات جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان باصلابت و ولایتمدار در میدان‌های مختلف دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز و خدمت به مردم شریف این سرزمین را از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
فروردین ماه

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد
  • ارتش در عرصه‌های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • عملیات «وعده صادق» مصداق همدلی و هم‌افزایی ارتش و سپاه بود
  • ارتش در عرصه های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • سرلشکر باقری : عملیات " وعده صادق " تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح ایران را به جامعه جهانی نشان داد
  • سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش پیام فرستاد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش با سپاه است
  • سرلشگر باقری: «وعده صادق» مصداق هم‌افزایی ارتش و سپاه بود
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند