Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز رشد اقماری دانشگاه پیام نور واحد محلات با اشاره به  پرداخت حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها ، اظهار کرد: آشفتگی بسیاری در این پرداخت حقوق وجود دارد که جای خجالت است و باید سرو سامان بگیرد.

وی تصریح کرد: امروز حکایت «یک شهر و چند نرخ» در پرداخت حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه به چشم می‌خورد و هیچ توجیه منطقی نیز برای آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم و دلیجان در مجلس با بیان اینکه وزارت علوم موظف است مشکل چندنرخی حقوق هیات ‌امنا را برطرف کرده و عدالت را برقرار کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای هیأت علمی وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه‌‌های فرهنگیان، آزاد، غیرانتفاعی و پیام نور هر کدام حقوق مجزایی دریافت می‌کنند که باید این تفاوت در پرداخت‌ها مشخص شود.

سلیمی گفت: دانشگاه‌ها محل تولید علم هستند و این اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند که با سیاست‌گذاری صحیح می‌توانند به خوبی ریل گذاری کنند.

وی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان می‌کوشند مانع پیشرفت و ترقی ایران اسلامی شوند این دانشجویان و دانشگاهیان هستند که می‌توانند در سایه کسب علم و دانش کشور را به سمت قله پیشرفت سوق دهند.

در این مراسم  مرکز رشد اقماری دانشگاه پیام نور واحد محلات با حضور جمعی از مسوولان افتتاح و آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی علم مجلس اعضای هیأت علمی علمی دانشگاه پرداخت حقوق دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از عدم مراعات شأن رییس‌جمهور در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه