Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از مسابقه، اظهار کرد: ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آن‌ها  مانند هفته‌های قبل که در عین شایستگی به پیروزی نمی‌رسیدند، امروز هم جنگیدند و کاری نداشتند که با چه تیمی بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم مصدومیت اتابک زارعی جدی نباشد.   ماشین سازی نیاز به جذب بازیکن در نیم فصل دارد. تیم ما به شوک روحی نیاز داشت و همان طور که گفتم برد‌ها شروع خواهند شد.

او افزود: مالک تیم پای من ایستاد که از او تشکر می‌کنم. تبریز نمایندگان خوبی در تیم ما دارد. این برد برای بچه‌ها شیرین بود. سعی می‌کنیم یک روز خوشحالی کنیم و سپس  به آینده فکر کنیم. در بازی با صنعت نفت از سبک‌های مختلفی استفاده کردیم. ابتدا ۴-۴- ۲ بازی کردیم، اما بعد سیستم را تغییر دادیم. ۱۵ دقیقه آخر انتحاری بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی از کناره‌ها داشتیم. خیلی روی ضربات ایستگاهی در تمرینات کار کرده بودیم.  

سرمربی ماشین سازی در خصوص شانس بقای باشگاه تبریزی، گفت: نیم فصل دوم همیشه دستخوش تغییرات بزرگی بوده است.  سال گذشته ماشین سازی در نیم فصل اول بیش از ۲۰ امتیاز داشت، اما در نیم فصل دوم امتیازهای کمی کسب کرد. ما بازی‌های زیادی را در تبریز داریم. مطمئن باشید با حمایت مدیران و هواداران، این تیم شانس زیادی برای ماندن در لیگ دارد. بچه‌های ما در این مسابقه استرس زیادی داشتند. آن‌ها زحمت خود را کشیدند.

او ادامه داد: وقتی بازیکنی سرش را جلوی توپ می‌گذارد، ارزشمند است. هر تصمیمی که باشگاه بگیرد و به نفع تیم باشد، من اجرا می‌کنم. هر تیمی این گونه جلوی حریف را بگیرد، سقوط نمی‌کند. جا دارد این برد را به همه هواداران ماشین‌سازی تقدیم کنم. امیدوارم این تیم را به جایگاه واقعی خود برسانیم. امیدوارم مصدومیت اتابک زارعی موضوع خاصی نباشد.

بیشتر بخوانید

اسدی: اگر ماشین سازی استارت اول را بزند، روی غلتک خواهد افتاد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ماشین سازی ماشین سازی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، یکی از اتفاقات تلخ نیم فصل اول برای پرسپولیس، مصدومیت یاسین سلمانی هافبک تکنیکی و خلاق این تیم بود. بازیکنی که خیلی زود توانسته بود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی جا بیفتد و جایگاه خوبی را از آن خود کرده بود. مصدومیت رباط صلیبی اما سرنوشت او را تغییر داد و با عمل جراحی اکنون ماه‌هاست که از بازی کردن محروم مانده است.

یاسین سلمانی با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی مربوط به آسیب رباط صلیبی خود، اکنون به مرحله پایانی رسیده و با بازگشت به محل تمرینات پرسپولیس، دویدن در جمع هم‌تیمی‌های خود را استارت زده و با روحیه بالایی کار را دنبال می‌کند.

سلمانی که قطعا شرایط بازی در این فصل را به دست نخواهد آورد، برای لیگ بعدی در برنامه‌های این باشگاه قرار دارد و باید دید در پایان دوره تلخ مصدومیت، با چه شرایطی به جمع سرخ‌ها بازخواهد گشت و چه نمایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!