Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هاشم صیامی روز شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات دو و میدانی استان در سرای ورزشکاران اصفهان افزود: اصفهان یکی از استان‌های شاخص در این رشته است که با داشتن ورزشکاران خوبی همچون رضا قاسمی، ریحانه مُبینی، فرزانه فصیحی و بهزاد مصطفوی، شانس زیادی برای افتخارآفرینی برای استان و کشور دارد.
وی گفت: در آینده، رنکینگ جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیایی تهدید می‌شود، زیرا رشته کاراته از المپیک حذف شده است و شرایط دیگر رشته‌های ورزشی را هم می‌دانیم لذا عرصه‌ای که می‌توانیم برای کشور افتخارآفرینی کنیم، همین رشته دو و میدانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این رشته با ۱۴۷ مدال می‌تواند مشکل رنکینگ کشور را در سطح مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی کاهش دهد.
صیامی افزود: یکی از استان‌هایی که می‌تواند در مسابقات بین‌المللی، ورزشکارانش برای کشور افتخارآفرینی کنند، اصفهان است، چرا که ظرفیت خوبی در حوزه‌های تخصصی و نوجوانان و جوانان مستعد و امکانات زیرساختی دارد.
رییس فدراسیون دو و میدانی ایران اظهار امیدواری کرد که باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان، ورزشکاران دونده اصفهانی را همچنان مورد حمایت قرار دهند.

صیامی از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز خواست تا سالن تخصصی در اختیار هیات دو و میدانی اصفهان قرار دهند چرا که اکثر استان‌ها دارای سالن تخصصی در این رشته هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مجمع اظهار داشت: با توجه به خاستگاه رشته‌های ورزشی در استان و نگاهی که از طریق آمایش سرزمینی به رشته‌های داشتیم، رشته دو و میدانی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دادیم.
سیدمحمد طباطبایی افزود: با توجه به اینکه دو و میدانی از رشته‌های پرمدال و پرظرفیت استان است، آران و بیدگل، کاشان، گلپایگان، نجف‌آباد، شاهین شهر، اصفهان و سمیرم جزو شهرستان‌هایی هستند که می‌توانند در برنامه آمایشی اداره کل ورزش و جوانان برای المپیک چهار سال دیگر برنامه‌ریزی کنند.
طباطبایی با بیان شناسایی ظرفیت‌های شهرستان‌های مذکور در راستای توسعه رشته دو و میدانی اظهار داشت: با توجه به شناسایی زیرساخت‌ها، پتانسیل و سرمایه انسانی این شهرستان‌ها، می‌توان با برنامه ریزی مطلوب در جهت توسعه رشته دو و میدانی گام‌های موثری برداریم.
مدیرکل ورزش و جوانان  اصفهان گفت: دو و میدانی از رشته‌های پایه و پُرمدال المپیکی است و با توجه به دیدگاه اداره کل نسبت به فعالیت‌های این رشته، اقداماتی در حال انجام است تا بتوانیم بستر لازم را برای توسعه رشته‌های المپیکی فراهم کنیم چرا که جایگاه اصلی ورزش کشور در مسابقات بین‌المللی و المپیک مشخص می‌شود.
وی بیان داشت: فرزانه فصیحی و رضا قاسمی دونده‌های اصفهانی جزو ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه المپیک هستند که از آنها توسط اداره کل ورزش با حضور استاندار تجلیل شد و امیدواریم بتوانیم فضای لازم را برای ورزشکاران استان ایجاد کنیم.
طباطبایی، مهمترین مشکل  رشته دو و میدانی اصفهان را مشکلات زیرساختی و پیست "تارتان" اعلام کرد و افزود: باید نسبت به توسعه زیرساخت‌ها اقدام کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان حمایت باشگاه‌های اصفهانی از رشته دو و میدانی خاطرنشان کرد: از دیرباز باشگاه ذوب‌آهن فعالیت‌های خیلی خوب در رشته دو و میدانی داشته و در سال‌های اخیر هم باشگاه سپاهان در لیگ‌های برتر دختران و پسران شرکت کرده و صاحب عنوان شده است و امیدواریم این حمایت و همراهی ادامه‌دار باشد تا استعدادهای خوبی بروز و ظهور کنند.

مجمع عمومی سالیانه هیات دو و میدانی استان اصفهان امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رییس فدراسیون و دیگر مسوولان در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها هاشم صیامی وزارت ورزش و جوانان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هاشم صیامی وزارت ورزش و جوانان اصفهان هاشم صیامی وزارت ورزش و جوانان اصفهان اخبار کنکور مدیرکل ورزش و جوانان استان رشته دو و میدانی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میثم مداحی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان ضمن قدردانی از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: هیئت استان اصفهان حدود دو سال بود که با سرپرستی اداره می‌شد و خوشبختانه امروز هیئت تعیین تکلیف شد.

وی افزود: مجمع امروز که در انتخابات حاضر بود، پشتوانه بسیار خوبی برای هیئت محسوب می‌شود و همین جا اعلام می‌کنم که ما نیز که همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود.

نشست رئیس فدراسیون ورزش کارگری با کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامیجواد رمضی باز هم رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خطاب به کاندیداهای مجمع گفت: امروز دیگر رقابت تمام شده و باید رفاقت جایگزین رقابت شود؛ همه کسانی که کاندید شدند، ظرفیت بزرگی دارند و خواهشمندیم که از این ظرفیت در راستای گسترش و اعتلای ورزش کارگری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ورزش کارگری اصفهان در گذشته حرف‌های زیادی در سطح کشور داشت و امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است