Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:47:30 GMT

شهرداری گنبد به پلی‌آف لیگ برتر والیبال صعود کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۸۶۳۶

شهرداری گنبد به پلی‌آف لیگ برتر والیبال صعود کرد

به گزارش ایرنا، هفته بیست و هشتم لیگ برتر والیبال ایران امروز (شنبه) با ۶ بازی به میزبانی تهران برگزار شد. در مسابقات این هفته تیم‌های شهرداری ارومیه، فولاد سیرجان، شهداب یزد، سایپا تهران، شهرداری گنبد و پیکان تهران حریفان خود را شکست دادند.

عصر امروز و در سالن فدراسیون، تیم شهرداری گنبد با نتیجه سه بر یک شهرداری قزوین را از پیش برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست‌های اول، دوم و چهارم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ به سود شاگردان عظیم جزیده رقم خورد و شهرداری قزوین در ست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست داد.

شهرداری گنبد با این برد و کسب ۱۱ پیروزی و ۳۵ امتیاز، حضور خود در رده هشتم و صعود به مرحله پلی‌آف را قطعی کرد. شهرداری قزوین هم با ۵ برد و ۱۵ امتیاز دوازدهم است.

در مسابقه همزمان، پیکان با نتیجه سه بر صفر خاتم اردکان را از پیش رو برداشت. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸ به سود امیر حسینی و یارانش رقم خورد.

پیکان با وجود این پیروزی و کسب ۹ برد و ۲۶ امتیاز، با قرار گرفتن در رده دهم شانس رسیدن به مرحله پلی‌آف را از دست داد. خاتم هم با ۵ برد و ۱۹ امتیاز در مکان یازدهم باقی ماند.

برنامه و نتایج هفته بیست و هشتم لیگ برتر والیبال

شهرداری ارومیه ۳ - هراز آمل صفر

سپاهان اصفهان ۱ - فولاد سیرجان ۳

شهداب یزد ۳ - هورسان رامسر یک

شهرداری ورامین ۲ - سایپا تهران ۳

خاتم اردکان صفر - پیکان تهران ۳

شهرداری گنبد ۳ - شهرداری قزوین یک

راه‌یاب ملل کردستان و آذرباتری ارومیه مسابقات خود را در این فصل به پایان برده‌اند و در سه هفته پایانی مسابقات استراحت دارند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته بیست و هشتم

برچسب‌ها شهرداری گنبد لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال سپاهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری گنبد لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا شهرداری گنبد لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال سپاهان اخبار کنکور لیگ برتر والیبال شهرداری قزوین شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج مردان ایران از ۲۳ الی ۲۸ فروردین‌ با حضور ۹ تیم از ۶ استان و هم‌چنین باحضور ۴ استاد بزرگ، ۳ استاد بین‌المللی، ۴ استاد فیده و ۲ نامزد استاد فیده در شاکله اعضاء تیم‌ها در محل سالن مسابقات نوین فدراسیون شطرنج و با مجموع جوایز ۲۵۰ میلیون تومانی برگزار شد.

تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

تیم‌های نخبگان شطرنج با ۸ امتیاز، شهرداری کرمانشاه با ۷ امتیاز، فیل خوب با ۷ امتیاز، پیشگام نوین تهران با ۷ امتیاز، پیشگام نوین رایمند شهرضا با ۲ امتیاز و افلاک لرستان با ۱ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شطرنج کشور را ازآن خود کردند.

تیم نفت تهران (تهرانسر) تا قبل از آغاز دور نهم که دور پایانی است، قهرمانی خود در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور را مقتدرانه قطعی کرد و جواز حضور در مسابقات تیمی شهر‌های آسیا ۲۰۲۵ روسیه را کسب کرد.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج آقایان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

اسامی اعضاء تیم‌های قهرمان، نایب قهرمان و مقام سوم لیگ برتر شطرنج آقایان کشور

تیم قهرمان: نفت تهران
بازیکنان: استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه، استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد فیده امیرحسین کاشفی، سید مهدی مروج

تیم نایب قهرمان: پیکار افکار لرستان
بازیکنان: استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی، محمدمهدی عباسی، بهزاد سلیمیان، علی غیوری‌فر، امیر غیوری‌فر

تیم سوم: باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز)
بازیکنان: استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی‌راد، سید علیرضا حسینی، رضا صادقی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی