Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیف‌الله مسرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به جهت پیگیری مصوبات رئیس دستگاه قضا به گیلان خبر داد و اظهار کرد: فردای سفر آیت‌الله رئیسی به گیلان، کمیته پیگیری مصوبات در استان تشکیل و وظایف بین اعضای کمیته تقسیم شد.

وی با بیان اینکه پیرو مصوبات رئیس دستگاه قضا، مکاتبات لازم با دستگاه‌ها و نهاد های مسؤول انجام‌شده، افزود: در پی مکاتبات انجام‌شده، چندین نشست در خصوص تعیین تکلیف کارخانجات برشمرده شده از سوی رئیس دستگاه قضا نیز برگزارشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان با تأکید بر اینکه سازمان بازرسی با جدیت مصوبات سفر را دنبال می‌کند، بیان کرد: اعلام نتایج از پیگیری مصوبات رئیس دستگاه قضا به گیلان فعلاً زود است اما باید با جدیت مباحث را دنبال کرد.

مسرور با بیان اینکه زمان کوتاهی از سفر آیت‌الله رئیسی به گیلان سپری‌شده و نتیجه‌گیری قطعی در خصوص تمامی مسائل کمی زود است، گفت: کمتر از یک ماه آینده امیدواریم نتیجه ملموسی از پیگیری‌های مصوبات رئیس دستگاه قضا به گیلان بگیریم.

وی با بیان اینکه به‌زودی گزارشی از وضعیت پیگیری مصوبات که مدنظر رئیس دستگاه قضا نیز بوده، اعلام خواهد شده، تصریح کرد: به‌زودی جلساتی را با رئیس‌کل دادگستری و دادستان مرکز استان خواهیم داشت تا آخرین هماهنگی‌ها به جهت اعلام نتایج پیگیری مصوبات سفر رئیس دستگاه قضا به گیلان موردبررسی نهایی قرار بگیرد.

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان با بیان اینکه مردم بی‌صبرانه منتظر نتایج گزارش این سازمان از پیگیری‌های انجام‌شده هستند، افزود: نتیجه پیگیری‌ها یقیناً توسط رسانه‌ها به مردم و توسط این سازمان به مرکز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان سازمان بازرسی رئیس دستگاه قضا آیت الله رئیسی مسرور بازرسی گیلان مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان رئیس دستگاه قضا به گیلان سازمان بازرسی پیگیری مصوبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه‌های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از ۲۹ آزادراه در دست بهره‌‌برداری، ۲۴ آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و ۵ آزادراه دیگر شامل آزادراه‌های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

بنابراین گزارش، با تجهیز آزادراه‌های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسائل نقلیه پشت دروازه‌های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود ۳۶ میلیون لیتر بنزین (معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال) و ۱۷ میلیون لیتر گازوئیل (معادل ۵۶۰۰ میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.

در این راستا خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری‌های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاش‌های صورت گرفته دست اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند