Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@21:31:36 GMT

از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۸۹۶۹

از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم

سرمربی تیم سپاهان گفت: در نیمه اول عمل کرد فوق العاده داشتیم و بخاطر بازی که در نیم اول داشتیم از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال، اظهار کرد: بازی خوبی در زمین به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول نسبت به نیمه دوم، بازی فوق‌العاده‌ای داشتیم و تمام نقاط زمین را به خوبی پوشش دادیم؛ در درگیری‌های یک به یک، بازیکنان تیم ما پیروز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان در زمین به خوبی هم را پیدا می‌کردند و پاس کاری دقیقی داشتند. بخاطر بازی که در نیم اول داشتیم از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم.

خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 474812

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محرم نویدکیا محرم نویدکیا سرمربی سپاهان تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص دیدار حساس مقابل ذوب آهن صحبت کرد...

طرفداری| سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دربی اصفهان مسابقه‌ای مهم برای اهالی شهر اصفهان و هواداران دو تیم است.

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت:

جوی که در این نشست است مرا یاد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت. همیشه جذاب است که این اتاق پر از خبرنگاران فوتبالی باشد. همیشه آرزو دارم پسر جوانی که اینجا نشسته بتواند خبرنگار خوبی برای فوتبال باشد.

وی افزود:

در مورد بازی فردا باید بگویم یک دربی، یک بازی خیلی خوب و یک بازی مهم برای شهر و منطقه اصفهان است؛ یک بازی باکیفیت میان دو تیم همشهری و امیدوارم بازی خوبی برای تماشاگران باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تقویت کادر فنی طلایی‌پوشان و بازگشت دوباره میگوئل تکسیرا که با نظر وی از جمع این تیم خارج شده بود، گفت:

این سؤال در مورد مسابقه نیست، ولی برای جوابگویی به آن مشکلی نیست. تکسیرا اول فصل این موقعیت را داشت که در امارات کار کند و فرصت خوبی برای او بود. تکسیرا عضو  خیلی مهمی در کادر فنی ما بود. تکسیرا هم دانش خوبی دارد و هم آگاهی خوبی نسبت به لیگ ایران و بازیکنان ایرانی از قبل داشت.

وی راجع به همکاری با جلال امیدیان نیز خاطرنشان کرد:

دومین نفر یک مربی ایرانی است و درخواست باشگاه بود که از ابتدای فصل هم وجود داشت. فکر کردم موقعیت خوبی باشد که اگر فرد مناسبی پیدا کنیم، او را به تیم بیاوریم. به علاوه اینکه یک مربی فیزیولوژیست ایرانی دیگر در کادر ماست.  به صورت رسمی هنوز دو مربی تازه وارد به بازیکنان معرفی نشدند، اما من آنها را دیدم. جلال امیدیان یک انسان باشخصیت و خوب است که باشگاه هم بررسی کرده بود. خیلی خوشحالم که چنین کسی به تیم ما اضافه شد.

مورایس درباره پیش‌بینی‌اش از دربی اصفهان گفت:

درباره پیروزی در بازی فردا نمی‌توانم صحبت کنم. من فرزند خدا هستم و هنوز به قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی فردا را بدانم، ولی می‌دانم فردا شاهد یک بازی رقابتی خواهیم بود. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد و با کمک هواداران‌مان و تمام قدرت به سراغ این بازی خواهیم رفت.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تجربه‌ای که بعد از قهرمانی در کره جنوبی و انتخاب دستیاری اهل این کشور داشت، باعث شد اینقدر دیر اجازه همکاری با دستیار ایرانی را صادر کند، اظهار داشت:

تفکرات من همیشه اینطور است که نیاز به زمان دارم تا بتوانم افرادی را که مدنظرم هستند، بشناسم. با آرامش مثل کسی که فوتبال را می‌داند باید بدانم چه کسی را به کادر فنی‌ام اضافه می‌کنم. دانستن کیفیت و دانش شخص به‌عنوان کمک مربی خیلی مهم بود.

مربی پرتغالی ادامه داد:

به خصوص کسی که حالا به‌عنوان دستیار ایرانی انتخاب شده در چند شهر اصفهان، اراک و سیرجان مربی بوده است و خیلی به او خوش‌آمد می‌گویم. کسی که به‌عنوان کمک مربی با خیلی از بازیکنان ما در تیم‌هایی که بودند، همکاری کرده است. او بازیکن سابق باشگاه بوده و حتی در همین باشگاه هم کمک مربیگری کرده است. فکر می‌کنم چنین شخصی به کار ما می‌آید.

مورایس در مورد اینکه چه اتفاقات و هجمه‌ای رخ داده که نسبت به سال قبل تیمش نتایج بدتری گرفته، گفت:

شاید به خاطر اینکه امسال موهایم بلند است! من زیاد نگران این قضیه نیستم، چون به زندگی طور دیگری نگاه می‌کنم و انتقاد در زندگی فوتبالی وجود دارد. شاید باخت‌های بیشتر، مساوی بیشتر و بعضی نتایجی که پیش می‌آید گروهی از هواداران نسبت به آن راضی نباشند. شاید بعضی افراد در یکسری باشگاه‌ها باشند که با انتقال‌شان مرکز توجه باشند.

وی همچنین یادآور شد:

خیلی سال است که در فوتبال هستم و در خیلی از باشگاه‌ها بودم. حتی به خاطر این قضایا مدیرعامل، مدیر ورزشی و ... عوض شدند و شایعات خیلی زیادی بود، ولی اگر نام این موضوع را تئاتر فوتبالی بگذاریم شاید این قسمتی از یک تئاتر باشد. چیزی است که دیگر هست و باید رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان راجع به اینکه تیمش با انتقاد بابت از دست دادن موقعیت‌های زیاد گلزنی مواجه است، تأکید کرد:

بعضی وقت‌ها بابت دفاع نکردمان مورد انتقاد قرار می‌گیریم، بعضی وقت‌ها بابت عدم گلزنی‌مان مورد انتقاد قرار می‌گیریم و ...، الان هم یک سؤال متفاوت ایجاد شده است، ولی می‌دانید می‌شود گفت بعضی وقت‌ها، بازیکنان آرامشی که باید را نتوانستند نشان بدهند. آنها نتوانستند این موقعیت را به گل تبدیل کنند. شاید به خودخواهی آن بازیکن برمی‌گردد که در آن لحظه شوت بزند، نزند یا انتخاب دیگری داشته باشد.

وی افزود:

بعضی وقت‌ها برخی موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل شده است، ولی در همان بازی خیلی موقعیت هم از دست دادیم و به گل تبدیل نکردیم. ببینیم فردا چه اتفاقی می‌افتد. باید قبول کنیم یک فشار بیشتری روی بازیکنان گذاشتیم ببینیم چه اتفاقی در بازی فردا می‌افتد.

مورایس در پایان گفت:

تمامی بازیکنان تمام تلاش خودشان را انجام می‌دهند که از پس مشکلات بربیاند. درک می‌کنم که یکسری هوادار ناراحت داریم. امیدوارم بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و کنار همدیگر  بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم. امیدواریم با نتیجه خوب از پس این مشکلات بربیاییم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • اتفاق شوکه کننده برای هم تیمی سردار (+عکس)
  • پس از به زمین افتادن نگران‌کننده ایوان اندیکا؛ دیدار اودینزه و رم نیمه تمام ماند