Web Analytics Made Easy - Statcounter

الخریطیات امروز برابر الخور مغلوب شد.

تیم الخریطیات برابر الخور شکست خورد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم های الخریطیات و الخور به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با برتری 2-1 الخور پایان یافت. در این بازی، پژمان منتظری برای الخریطیات 90 دقیقه بازی کرد.

گفتنی است، الخریطیات با 6 امتیاز قعرنشین جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

علیرضا حقیقی تا اطلاع ثانوی از گل گهر کنار گذاشته شد آقایان پیشکسوت تحویل بگیرید | کری هواداران از فضای مجازی به درب باشگاه ها کشیده شد کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس عذرخواهی آنتونیو کونته بابت حرکت زشت در بازی با یوونتوس کدام باشگاه ها بیشترین طرفدار را دارند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال فاینورد در هفته سی‌ام لیگ اردیویسه هلند امروز یکشنبه از ساعت ۱۶ به مصاف «سیتارد» رفت که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر فاینورد به پایان رسید.

فاینورد در این دیدار با تک گل دیوید هنچو در دقیقه ۱۸ به برتری رسید.

فاینورد در حالی در این مسابقه خارج از خانه پیروز شد که علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی این تیم کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۸۳ وارد زمین شد.

فاینورد با این برد، ۷۲ امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم محکم کرد. سیتارد هم با ۳۵ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. در لیگ هلند، آیندهون با ۸۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و برای قطعی کردن قهرمانی تنها به ۴ امتیاز از ۴ بازی باقی مانده احتیاج دارد.

کد خبر 6078169

دیگر خبرها

  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • پایان تکواندوی صربستان با طلای ناهید کیانی
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • پایان رقابت‌های تکواندو صربستان با طلای کیانی و برنز نصیری
  • برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون تاون/ زهرچشم سیتیزن‌ها از رئال + فیلم