Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر مظفری از روند ساخت بازار میوه وتره بار و طرح های شهری شرکت عمران، آب وخدمات کیش دیدن کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، به نقل از شرکت عمران ، آب و خدمات ، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آّب وخدمات جزیره از روند آماده سازی بازار میوه وتره بار کیش بازدید کرد و درجریان چگونگی خدمات دهی این بازار به شهروندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان وگردشگران جزیره تاکید کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار این بازار هزینه های تمام شده میوه وتره بار درجزیره کیش کاهش یافته و درنهایت کاهش قیمت نهایی محصولات رضایتمندی ساکنان و گردشگران را به همراه داشته باشد.
ابوالفضل طیبی نیز با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای مدیریت این بازار در جهت ایجاد شرایط مطلوب عرضه میوه وتره بار در جزیره کیش گفت: کاهش قیمت ها دراین حوزه علاوه بر مصرف کنندگان مستقیم بر قیمت های محصولات غیرمستقیم در رستوران ها وکافی شاپ ها نیز تاثیر می گذارد .
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درادامه این بازدید از زمین های ورزشی ساحلی که به همت شرکت عمران، آّب و خدمات کیش در منطقه پارک ساحلی میرمهنا ساخته شده دیدن کرد و اظهار داشت: این زمین ها ظرفیت ایجاد سکوی تماشاگران را دارد و می تواند به عنوان محل برگزاری مسابقات ساحلی مورد بهره برداری قرار گیرد .
دکتر مظفری همچنین از طرح پیاده راه محور ساحلی کرانه بازدید و بر رعایت اولویت های زیست محیطی تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش نیز با اشاره به اینکه این طرح ها با محوریت حفظ محیط زیست اجرا می شود افزود: تلاش شده درموقعیت هایی که مورد بهره برداری خانواده ها و ورزشکاران است با ایجاد پیاده راه، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی برای جلوگیری از برخورد دوچرخه وموتور با راه پیمایان وحفظ امنیت آنان به ویژه کودکان این دو مسیر از هم مجزا شود .
گفتنی است طرح های توسعه وبهسازی شهری با سرعت خوبی درحال اجراست تا جزیره کیش با امکانات مناسب و فضا سازی زیبایی شهری به استقبال سال 1400 برود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد کیش میوه وتره بار شرکت عمران طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۰ درصدی توسعه بوستان مهر در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: توسعه بوستان مهر در راستای چشم‌انداز زیبا و خدمت‌رسانی شایسته به مردم با وسعت ۱۸۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال با پیشرفت ۵۰ درصدی در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث و توسعه بوستان‌ها و فضای سبز شهری با تأثیرگذاری بر کیفیت محیط زیست شهری و ایجاد فضایی برای افزایش تعاملات اجتماعی، نقش مهمی در توسعه پایدار شهری ایفا می‌کند.

وی افزود: این مجموعه چند منظوره در راستای توسعه و تجهیز این بوستان به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، مساحتی بالغ بر ۵۳۰ متر مربع را با بازی‌های نوینی از جمله فن‌بال، تک‌بال، پینت‌بال و بسکتبال خانواده تجهیز کرده است که این بستر در ابتدای فصل تابستان در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به تنوع کاشت گونه‌های گیاهی در بوستان مهر تصریح کرد: کاشت چمن‌های مقاوم به کم‌آبی، گونه‌های درختی، درخت‌چه‌ای و احداث باغچه‌های گل دائم با نیاز آبی کم در حال انجام است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که در کنار اقدامات عمرانی و خدمات شهری توجه ویژه به حوزه فضای سبز داشته باشیم؛ در این راستا با اقدامات در حال انجام در سطح منطقه و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص، شاهد توسعه فضای سبز در محدوده منطقه ۹ خواهیم بود.

کد خبر 744405

دیگر خبرها

  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان
  • پیشرفت ۵۰ درصدی توسعه بوستان مهر در منطقه ۹ اصفهان
  • اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان
  • پیش‌بینی بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان عمران شهرداری قم