Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور جمشیدی رییس پلیس راهور خوزستان در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان بیان کرد: جریمه ۱۰ میلیون ریالی شامل خودرو‌هایی می‌شود که به شهر‌های قرمز ورود و خروج داشته و یا در ساعت ۲۱ تا چهار صبح تردد می‌کنند.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه برابر مصوبات نشست استانی ستاد مدیریت کرونا، اعمال قانون و کنترل ما با شدت بیشتری انجام می‌شود افزود: از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد تردد خودرو‌ها در تمامی شهر‌های خوزستان ممنوع است و مردم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در این ساعت تردد نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: ورود و خروج خودرو‌ها از شهر‌های قرمز به دیگر شهر‌ها ممنوع است و ماموران ما و دوربین‌های جاده‌ای برابر قانون این خودرو‌ها را جریمه کرده و روزانه این جرایم توسط پیامک به آن‌ها ارسال خواهد شد. البته آن دسته از رانندگانی که خودرو خریداری کرده، ولی سند به نام مالک قبلی است، پیام برای آن‌ها ارسال نمی‌شود.

وی افزود: پلیس خدمتگزار مردم است و امیدوارم فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از جانب مردم بیشتر رعایت شود تا این ویروس منحوس ریشه کن شود.

جمشیدی ادامه داد: روزانه برای بیش از ۲ هزار خودرو در خوزستان اعمال قانون می‌شود که امیدواریم در روز‌های آینده با کمتر شدن ترددها، شاهد کاهش این آمار باشیم.

هم اکنون ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که وضعیت هشدار دهنده‌ای است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 رویا افشار محدودیت های کرونایی منع تردد جریمه خوزستان خودرو ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

طرفداری | العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

اطلاعات بازی الهلال و العین تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 23 آوریل ۲۰۲4 | 4 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگدام آرنا (ریاض) بستر برگزاری: دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان الهلال: نوس (4 پنالتی) و الدوسری (51) گلزن العین: اریک (12)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز