Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@20:07:13 GMT

آموزش در مناطق قرمز خوزستان غیرحضوری است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۰۰۵۵

آموزش در مناطق قرمز خوزستان غیرحضوری است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه آموزش در مناطق قرمز این استان به صورت غیرحضوری و در بستر شاد انجام خواهد شد گفت:معلمان مدارس در این مناطق باید بر بستر شاد و به صورت غیرحضوری روند آموزش را ادامه دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، کورورش مودت شنبه با اشاره به وضعیت قرمز ۱۰ شهرستان خوزستان از نظر شیوع کرونا افزود:این شیوه نامه آموزشی طبق دستور ستاد مدیریت کرونای خوزستان از فردا یکشنبه ۲۶ بهمن تا روز شنبه دوم اسفند ماه در شهرستان های قرمز این استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وضعیت حضور کارکنان اداری و کادر اجرایی مدارس در مناطق قرمز به صورت یک سوم حضوری و مابقی به صورت غیرحضوری خواهد بود همچنین حضور کادر اجرایی مدارس نیز تابع وضعیت ادارات در این مناطق است.

مودت با اشاره به شیوه آموزشی در مناطق نارنجی استان نیز گفت: شهرستان های امیدیه، شوش، مسجد سلیمان و رامهرمز در شرایط نارنجی قرار دارند و بر همین اساس آموزش در این مناطق نیز به صورت غیرحضوری و بر بستر شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) خواهد بود. حضور کارکنان اداری در این‌مناطق نیز به صورت ۵۰ درصد در بستر شاد خواهد بود و معلم ها نیز به صورت کاملا غیر حضوری فعالیت خواهند داشت.

وی گفت:در مناطق نارنجی نظارت تیم های بازرسی استانداری و شبکه های بهداشت و درمان تشدید خواهد شد تا شیوه نامه های بهداشتی به دقت در مدارس رعایت شوند.

مودت همچنین گفت: در مناطق زرد نیز آموزش در پایه های اول و دوم ابتدایی و مدارس دارای جمعیت کم تر از ۵۰ نفر و دوره های کارورزی و پودمان هنرستان ها به صورت حضوری می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد : حضور کادر اجرایی مدارس در مناطق زرد بر اساس دستورالعمل الزامی است.

وی گفت: هر گونه تغییر در وضعیت آموزشی تنها با نظر شورای مدرسه همچنین تایید ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و در نهایت هماهنگی با استان امکان پذیر خواهد بود.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز شهرستان های اهواز، کارون، ماهشهر، شوشتر، هویزه، دشت آزادگان، دزفول، شادگان ، آبادان و خرمشهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

لینک کوتاه: asriran.com/003ESn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صورت غیرحضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان