Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا  و با توجه به  قرار گرفتن  ۹ شهر اهواز، آبادان، کارون، ماهشهر، دزفول، هویزه، دشت آزادگان، شوشتر و شادگان در وضعیت قرمز، مراکز خدمات تعویض پلاک و  رهگشا  و کلیه آزمون‌های نظری و عملی آموزشگاه‌های رانندگی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد تردد خودرو‌ها در تمامی شهر‌های خوزستان و نیز ورود و خروج از شهر‌های قرمز به سایر شهرستان‌ها ممنوع است، افزود:  مردم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در این ساعت تردد نداشته باشند چرا که در صورت تردد جریمه ۱۰ میلیون ریالی در انتظار متخلفان است.

سرهنگ جمشیدی در پایان اظهار داشت: از شهروندان عزیزمی‌خواهیم که از مراجعه به دفاتر خدمات خودرویی رهگشا و آموزشگاه‌های رانندگی خودداری کرده و  نکات بهداشتی مانند ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، چون همه ما در قبال سلامت یکدیگر مسئول هستیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی کرونا ویروس نکات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز

 ساسان کیانپور روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: حمله به همکاران عملیاتی اورژانس آقایان ذاکرزاده و سبزواری در حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس صورت گرفت که متأسفانه علاوه بر شکستن شیشه ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

او می‌گوید: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو آن با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری می باشد.

روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز