Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:57:35 GMT

کاشت نخل در اهواز الگوی کشت را تغییر داد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۰۵۰۰

کاشت نخل در اهواز الگوی کشت را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، طراحی جدید میدان پنج نخل اهواز با حضور استاندار خوزستان، شهردار اهواز و معاون سیاسی اجتماعی استانداری رونمایی شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان درخصوص طراحی میدان پنج نخل، اظهار کرد: در میدان پنج نخل اهواز یک کار ارزشمند صورت گرفته به طوری که با طراحی نو و معماری فاخر ایرانی اسلامی فضای زیبایی ایجاد شده که با ترکیب فضای سبز، نورپردازی و سازه های آبی تلاشی کم‌نظیر را نشان می‌دهد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امیدواریم که این إلمان زیبا محلی فرح بخش برای شهروندان عزیز اهوازی و مسافران پدید آورد و رضایتمندی مردم را از اقدامات محسوس یک سال اخیر در اهواز فراهم کند

وی با بیان اینکه نخل‌های زیادی در اهواز کاشته شده، گفت: الگوی کشت و فضای سبز در شهر اهواز تغییر کرده است؛ با کاشت نخل‌های زیبا به عنوان نماد اهواز و استان خوزستان و سایر طرح‌های زیباسازی امیدواریم شرایط و نوع نگاه را به اهواز تغییر دهد‌.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این بازدید گفت: اقدامات انجام شده زیبایی خاصی به میدان بخشی که نشان دهنده زحمات شهرداری و شورای شهر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز الگوی کشت خوزستان فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اصغر اسدالهی اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به‌ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولی‌عصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پارک بانوان ولی‌عصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی اضافه کرد: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولی‌عصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آنها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

وی تصریح کرد: با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

دیگر خبرها

  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • کاشت ۲۵۰۰۰۰ شاخه گل لاله در باغ ایرانی
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم