Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:49:05 GMT

دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۱۹۹۶

دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

ایسنا/مازندران ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران حین گشت و کنترل درشهرهای آمل ،بابل ، کیاسر وبهشهر متخلفان شکار و صید را به همراه ۱۰ قبضه سلاح شکاری و بیش از ۱۰۰ قطعه ماهی را دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی گشت و کنترل درمنطقه شالیزاری دابودشت ومنطقه کوهستانی تینه لاریجان سه شکارچی غیرمجاز را به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری ، تعدادی فشنگ، یک دستگاه اسپیکر، لاشه دو قطعه پرنده (یک قطعه توکاویک قطعه مرغابی) دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درادامه ماموریت۸ رشته دام هوایی شکارچیان توسط ماموران یگان این شهرستان تخریب شد.

درماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی گشت و کنترل درمحل رودخانه حفاظت شده هراز_ نیاک و ررودخانه گرمرود بخش دشتسر سه صیادغیرمجاز را به همر اه دو رشته تور ماهیگیری سالیک ،یک دستگاه لانسر و ۱۵قطعه ماهی دستگیر کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی ازشکارچیان غیرمجاز ۵ قبضه سلاح شکاری کشف وضبط و ازیک متخلف زیست محیطی یک خودرو چوب قاچاق  کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی یک نفر متخلف را به همراه ۱ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

در بهشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت وکنترل درمنطقه هزارجریب(منطقه شکار ممنوع) دوشکارچی درحال شکار را به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست مازندران،همچنین ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی طی دو ماموریت  ازصیادان غیرمجاز ۱۲۰ قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شكار غيرمجاز ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لرستان گفت: طی گشت و کنترل نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر، به یک گروه متخلف زیست محیطی برخورد نموده که پس از شناسایی و تعقیب و گریز چند ساعته و با همکاری پرسنل نیروی انتظامی پلدختر موفق به دستگیری متخلفین شدند. 
علی آب سری نژاد افزود: پس از دستگیری متخلفین و طی بازرسی اولیه یک قبضه اسلحه به همراه ١٠ عدد فشنگ و لاشه شکار شده یک قطعه کبک وحشی و سه قطعه تیهو و نیز سایر ادوات شکار از آنها کشف و ضبط گردید. 
آب سری نژاد افزود: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه پرونده قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیدند که با دستور مقام قضایی متخلفین روانه بازداشتگاه شدند. 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر ضمن قدر دانی و تشکر از همکاری مقام قضایی در برخورد با متخلفین و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر، از دوستداران محیط زیست درخواست نمودند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت