Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم ضعیف‌ترین عملکرد خود را در لیگ بیستم مقابل سپاهان داشته است.

بیژن طاهری، پیشکسوت استقلال درباره دلایل شکست استقلال مقابل سپاهان توضیحاتی داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم،طاهری در ابتدا اظهار داشت:

فکر می‌کنم این ضعیف‌ترین بازی استقلال در لیگ بیستم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم نه تمرکز بود، نه هماهنگی و از طرفی بازیکنان عصبی بودند. نمی‌دانم چه شده است، اما تیم عصبی بازی می‌کند و تیم هنوز جمع و جور نشده است.

وی افزود:

پس از اینکه استقلال دو گل عقب افتاد، بازیکنان نتوانستند خودشان را جمع کنند و کار از دست کادر فنی هم خارج شد. از طرفی معتقدم که مسعود ریگی خیلی می‌تواند به تیم کمک کند، اما نمی‌دانم چرا از او مقابل خط دفاعی استفاده نمی‌کنند. در زمان استراماچونی و مجیدی، ریگی مهره تأثیرگذاری در استقلال بود و به خوبی می‌توانست تمام حملات و ضدحملات حریف را خنثی کند، اما اکنون او تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده است. نمی‌دانم این تصمیم چگونه اتخاذ شده، اما بازی ندادن به ریگی از نظر من یک کج‌سلیقگی است.

مربی سابق استقلال این باره که سؤالی مطرح است که چرا محمود فکری پس از یک نیم‌فصل هنوز به ترکیب اصلی خود نرسیده و پرسیدن همین سؤال باعث ناراحتی او در نشست خبری نیز شده است، گفت:

فکر می‌کنم بیشتر از همه ما و حتی هواداران، این محمود فکری است که دوست دارد استقلال پیروز شود. او نفر اول تیم است و پیروزی و موفقیت استقلال، افتخار بزرگی برای او خواهد بود. با این حال آنچه در این فصل دیده شده، بالانس نبودن (عدم تعادل) استقلال است که نمی‌دانم این مشکل به چیدمان ترکیب ارتباط دارد یا نه. با این حال آنچه ما می‌دانیم، استقلال در این فصل در مقاطع مختلف بازیکنان مصدوم زیادی هم داشت که باعث تغییرات در ترکیب تیم شد و این مسئله نیز نقش خود را داشته است. شاید این ایرادی است که می‌تواند به کادر فنی گرفت، اما به نظرم نباید به این ایراد پرداخت تا کادر فنی کار خودش را انجام دهد. مطمئناً آنها می‌توانند شرایط تیم را سر و سامان بدهند.

طاهری در واکنش به اینکه برخی معتقدند فکری در فضای هواداری و کری‌خوانی برخی کانال‌های هواداری سیر می‌کند و به همین دلیل شاید تمرکز لازم را روی کار فنی‌اش ندارد، اظهار داشت:

چون خودم هیچ فعالیتی در فضای مجازی ندارم. نمی‌دانم نگاه او به فضای مجازی اینگونه است یا نه، اما به نظرم کسی که سرمربی استقلال است، نباید وارد فضای کری خواندن شود. اینکه یک مربی بخواهد کری‌خوانی کند، تمرکز تیم خودش را می‌گیرد و به نظرم سرمربی استقلال نباید کری‌خوانی کند. کری‌خوانی همیشه برای هواداران بوده و کری‌خوانی در فضای مجازی که بدتر است. در فضای مجازی هر کسی هر کاری بخواهد انجام می‌دهد و همین فضا به خیلی‌ها آسیب زده است که شاید کوچک‌ترین آسیب آن به یک مربی وارد می‌شود.

وی تأکید کرد:

آنچه من اعتقاد دارم، این است که کادر فنی استقلال باید تمام تمرکزش را روی نیم‌فصل دوم بگذارد. شاید با شکست مقابل سپاهان، استقلال یک بازی شش امتیازی را از دست داده است، اما می‌تواند به رقابت برگردد. آقای فکری باید با کادر فنی جلسه بگذارد و مشکلات را بررسی کنند، چون معتقدم که این تیم همه چیز دارد و همه جور مهره‌ای در اختیار کادر فنی قرار دارد. امیدوارم که نتایج استقلال در نیم‌فصل دوم بهتر شود.

اخبار داغ 

علیرضا حقیقی تا اطلاع ثانوی از گل گهر کنار گذاشته شد آقایان پیشکسوت تحویل بگیرید | کری هواداران از فضای مجازی به درب باشگاه ها کشیده شد مهناز افشار و خواننده لس آنجلسی روی قایق تفریحی + فیلم پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس عذرخواهی آنتونیو کونته بابت حرکت زشت در بازی با یوونتوس کدام باشگاه ها بیشترین طرفدار را دارند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل سپاهان فضای مجازی کری خوانی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم

صحبت های یک هوادار سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان