Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از تمدید مهلت ثبت نام،‌ واریز وجه و تعویق زمان برگزاری آزمون های المپیادهای علمی ۱۴۰۰ خبرداد.

به گزارش ایسنا به دلیل صادر نشدن مجوز ستاد ملی مدیریت همه‌گیری کووید ۱۹ همچنین مراجعه‌های مکرر اولیا و مدیران مدارس به دلیل اینکه به دلایل مختلف دانش­‌آموزان زیادی موفق به ثبت‌نام نشده‌­اند یا درخواست انجام ویرایش ثبت‌نام خود را دارند، مقرر شد در سامانه ثبت‌نام از روز شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۲۵ لغایت سه‌شنبه ۹۹/۱۱/۲۸ امکان ثبت‌نام مجدد، ویرایش و پرداخت هزینه فعال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراعلام روابط عمومی سمپاد، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به سه نکته مهم دیگر نیز اشاره کرد:

امکان ثبت‌ نام دانش‌آموزان رشته معارف اسلامی در المپیاد اقتصاد و مدیریت فراهم شده است.

روز جمعه ۹۹/۱۲/۱۵ لغایت چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۰ آزمون‌های مرحله اول در سراسر کشور برگزار می‌شوند.

ثبت‌ نام به شرط پرداخت هزینه قطعی شده و کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد و موارد پرداخت‌نشده بعد از پایان مهلت پرداخت حذف می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیادهای دانش آموزی مدارس سمپاد استعدادهاي درخشان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

مهر در گزارشی نوشت: بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896782

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟