Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای شهریور با آغاز طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، تاکنون هزار و ۷۲۷ حامی جدید برای طرح‌های ایتام و محسنین جذب شده است که از ۷۳۷ نفر آن‌ها کارمند هستند.
فرزاد فرهادی اضافه کرد: در حال حاضر سرانه پرداختی حامیان به ایتام بیش از ۵۹ هزار تومان و به فرزندان محسنین بیش از ۷۱ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، سرانه دریافتی فرزندان ایتام را بیش از ۷۰۶ هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین را بیش از ۲۴۰ هزار تومان اعلام کرد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان کمک مردم در طرح اکرام ایتام و بیش از ۹ میلیارد و ۱۵۲ میلیون تومان هم کمک مردم در طرح اکرام محسنین جمع آوری شده است.

فرهادی اعلام کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان کمک مردمی در این دو طرح جمع آوری و به حساب فرزندان تحت حمایت واریز شده که از این میزان بیش از یک میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند برای کمک به ایتام و نیازمندان از طریق مراجعه حضوری و تماس با شماره ۳۳۸۰۸ و همچنین از طریق کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد ایتام و محسنین حامی ایتام میلیون تومان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای مرمزی با اشاره به اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی حمیدیه گفت: برای خرید هر سری جهیزیه را ۴۱ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: جهیزیه‌های اهدایی دارای ۵ قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون تولید داخلی هستند و برای تهیه مجموع آنها ۲۵ سری ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.


مرمزی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی حمیدیه در سال۱۴۰۲ تاکنون ۱۳۳ سری جهیزیه میان نوعروسان زیر پوشش تهیه و اهدا کرده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی حمیدیه هدف از اهدای جهیزیه را ترویج ازدواج آسان و سنت حسنه پیامبر اکرم (ص)، تحکیم بنیاد خانواده و جوانی جمعیت عنوان و اضافه کرد: از خیرین و نیکوکاران برای کمک و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و سایر نیاز‌های مددجویان زیر پوشش در زمینه بسته‌های معیشتی، پوشاک، بسته‌های آموزشی و تحصیلی، اشتغالزایی و ... دعوت بعمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود