Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@04:30:29 GMT

با حوله خشک کن ها از شر رطوبت حمام خلاص شوید

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۳۴۳۵

با حوله خشک کن ها از شر رطوبت حمام خلاص شوید

حوله خشک کن ها  کاربردهای بسیار زیادی دارند و به خصوص برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به استفاده بهینه از فضا اهمیت می دهید خرید حوله خشک کن را فراموش نکنید به دلیل اینکه این حوله خشک کن ها روی دیوار نصب می شوند ونه تنها جاگیر نیستند بلکه باعث زیبایی حمام و آشپزخانه شما هم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما همراه باشید تا با حوله خشک کن ها به طور کامل آشنا شوید.

حوله خشک کن  و کاربرد آن

همان طور که دربالا اشاره کردیم حوله خشک کن ها در واقع نوعی از رادیاتورها هستند که با شکل های جدید ومتنوع وارد بازار شده اند و در حمام ،آشپزخانه و سرویس های بهداشتی  مورد استفاده قرار می گیرند. حالا سوال اینجاست که کاربرد این حوله خشک کن ها چیست ؟ از حوله خشک کن ها برای گرم کردن فضا ،خشک کردن لباس ها، به عنوان وسیله ای برای آویزان کردن لباس و حوله در حمام و.... استفاده می شود. به خاطر داشته باشید حوله خشک کن ها دشمن رطوبت هستند و به سرعت رطوبت را از بین می برند.

انواع حوله خشک کن

 این حوله خشک کن ها انواع گوناگونی دارند که شامل حوله خشک کن برقی ، آلومینیومی، فولادی و استیل می شود. به خاطر داشته باشید برای هر فضایی با توجه به مزایا و کاربرد های آنها مناسب ترین را انتخاب کنید. در زیر با پرطرفدارترین حوله خشک کن ها آشنا شوید

پرطرفدارترین و بهترین حوله خشک کن ها

در بین انواع حوله خشک کن ها حوله خشک کن آلومینیومی و استیل بسیار پرطرفدار هستند. حوله خشک کن آلومینیوم  که  می توان گفت از لحاظ  قیمت بسیار به صرفه تر از سایر حوله خشک کن ها است و مزیت دیگر آن سبک بودن آن است. حوله خشک کن استیل هم که  در برابر ضربه بسیار مقاوم است. همچنین  با این مدل در مصرف انرژِی بسیار صرفه جویی می شود و دارای رنگبندی های بسیار زیاد و متنوعی است.

 

با سبک های مختلف حوله خشک کن آشنا شوید

حوله خشک کن ها دارای دو سبک مدرن و ساده هستند که این نامگذاری به دلیل تنوع در مدل ها و رنگ این حوله خشک کن ها است.به طور مثال مدل آلومینیومی و فولادی که اغلب به رنگ سفید هستند جزو سبک ساده و حوله خشک کن استیل به دلیل مدل های فانتری و تنوع در رنگ را جزو سبک مدرن می نامند.

انواع حوله خشک کن را از کجا خریداری کنیم ؟

یکی از فروشگاه های بسیار معتبر که شما با خیال راحت می توانید از آن خرید کنید فروشگاه اینترنتی لوتوس است. انواع حوله خشک کن ها در رنگ های متنوع طلایی، کروم، رزگلد، طلایی، قرمز، آبی و ...  را می توانید در این فروشگاه با بهترین قیمت خریداری کنید. پس همین حالا به سایت لوتوس مراجعه کنید و مناسب ترین حوله خشک کن را برای منزل خود تهیه کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: حوله حمام استفاده بهینه کن ها حوله خشک کن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت یخ و حذف وان حمام

منطقه پیرنه فرانسه که سال گذشته با خشکسالی بی‌سابقه‌ای مواجه شده بود، امسال قوانین و محدودیت‌های سختگیرانه‌ای را برای مصرف آب در نظر گرفته است که شامل کاهش تعداد وان‌های حمام در هتل‌های جدید و ممنوعیت استفاده از یخ در سلف‌سرویس‌های هتل‌ها است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خشکسالی سه‌ساله در پیرنه فرانسه، این منطقه را مجبور به انجام اقدامات بیشتر برای حفظ آب کرده است. اپراتورهای گردشگری منشوری حاوی حدود ۳۰ اقدام با هدف کاهش مصرف آب، از جمله ممنوعیت استفاده از سطل‌های یخ هنگام سرو غذا را امضا کرده‌اند.

هتل‌های جدید ساخته شده طی شش سال آینده برای صرفه‌جویی و استفاده مجدد از آب طراحی خواهند شد. در طراحی‌های جدید، وان‌های حمام کمتری گنجانده شده است و در هتل‌های کنونی نیز وان‌ها برچیده می‌شوند. مالکان و اپراتورهای هتل نیز تطبیق با شرایط جدید را پذیرفته‌اند تا شهر را در راستای سیاست‌های صرفه‌جویی در آب کمک کنند.

هتل‌هایی که در این شهر در حال ساخت هستند، سیستم‌هایی را برای بازیابی آب دوش برای استفاده در سرویس‌های بهداشتی نصب خواهند کرد و قوانین جدید مبنی بر این است که از شست‌وشو با آب آشامیدنی خودداری شود. تدابیر ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شده است تا آبی که برای نگهداری استخر استفاده می‌شود مجدداً مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

اکنون سیستم‌های جدیدی تعبیه شده است که از آب جمع‌آوری‌شده برای آبیاری گیاهان و هم برای تمیز کردن محوطه‌ها استفاده می‌شود. سال گذشته در این منطقه وضعیت خشکسالی اعلام شد و پس از آن، شستشوی خودرو، آبیاری باغ و پر کردن استخرها به منظور حفظ منابع آب شرب ممنوع شد.

یکی از رودخانه‌های اصلی این شهر، آگلی، بیش از یک سال است که تقریباً خشک شده است. اداره هواشناسی فرانسه اعلام کرد که این وضعیت شدیدترین خشکسالی از زمان شروع رکوردها در سال ۱۹۵۹ بوده است.

کد خبر 744707

دیگر خبرها

  • نسخه‌ای کامل برای خلاص شدن از آلرژی بهاری
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • مستند سازی ۶۴ شی تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی
  • ‌کپک سیاه چیست و چرا خطرناک است؟
  • چرا قطب جنوب در واقع یک «بیابان» خطرناک است؟
  • مستند سازی ۶۴ تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی
  • مرمت حمام خواجه نصیر در مراغه
  • ردپایی از کریم‌خان زند که نابود می‌شود / شاه پیش از فتح شیراز این‌جا حمام کرده بود (فیلم)
  • تلاش برای مرمت حمام خواجه نصیر مراغه
  • کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت یخ و حذف وان حمام