Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، برخی از شهروندان تمایل ندارند جز هزینه برق مصرفی خود مبلغی دیگری را به صورت مازاد پرداخت کنند.

هزینه بیمه حوادث از جمله هزینه های مازاد بر هزینه انشعابات برق است.

راهکار حذف این هزینه ها را از شاهین عباس زاده، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز جویا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده در این باره به خبرنگار ما گفت: شهروندانی که درخواست دارند تا هزینه بیمه حوادث و هزینه ها مشایه از مبالغ پرداختی آنان کاسته شود، باید درخواست خود را به معاونت امور مشترکان شرکت توزیع برق ارجاع دهند.

او افزود: این معاونت مکاتبات لازم را با وزارت نیرو انجام خواهد داد و در صورت پذیرفتن این وزارت برخی هزینه ها از قبوض کاسته می شود.

عباس زاده گفت: ۳۲۱۲۲۱۵۰، شماره تماس معاونت امور مشترکان شرکت توزیع برق البرز است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قبض برق انشعاب برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی زاده معاون صدا به همراه مهدی آذرمکان قائم مقام معاونت صدا و دیگر مدیران رادیو به عیادت مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو رفت که در بیمارستان لاله بستری است.

معاون صدا خطاب به مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت رادیو گفت: استاد اسکویی همه جوانان را مثل فرزندانش دوست دارد و برای آموزش شان در رادیو وقت گذاشته است. او به خوشرویی و ادب و احترام به دیگران مشهور است.   بخشی زاده بیان کرد: به اعتقاد من، هر کس در هر جایگاهی که است باید به کارش عشق بورزد و بدون تردید استاد اسکویی یکی از این افراد است.به همین دلیل صدای آشنای برای همه نسل های رادیو است‌. نکته بسیار مهم در رابطه با حرفه گزارشگری و گویندگی این است که مجری کارشناس، گزارشگر و گوینده باید روی رویدادهایی که گویندگی اش را بر عهده دارد، تعصب داشته باشد؛ زیرا در غیر اینصورت هرگز نمی تواند احساسات و هیجانات مسابقه را آن طور که باید و شاید به مخاطب منتقل کند و شنونده را تحت تاثیر قرار دهد و این شاخصه بسیار مهم استاد اسکویی است. در ادامه عیادت، مسعود اسکویی هم چند کلامی از خاطراتش گفت.

دیگر خبرها

  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو
  • ◄ الحاق ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی
  • تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مادران روستایی دارای ۳ فرزند
  • سرقت به عنف در استان البرز ۳۳ درصد کاهش یافت
  • سرقت خشن در استان البرز ۳۳ درصد کاهش یافت
  • ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی الحاق شد
  • اختصاص ۵۲ درصد سهم ارزش افزوده بخش های اقتصادی به بازرگانی و صنعت البرز
  • اختصاص بیش از ۵۲ درصد از سهم ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی البرز به حوزه بازرگانی و صنعت
  • توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین