Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خسروی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه تا فردا (دوشنبه) صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود و طی این مدت دمای هوا در نقاط مختلف استان افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه افزود: از روز سه شنبه تا پایان هفته، سامانه‌ای بارشی جو استان کرمانشاه را متأثر کرده و در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید، بارندگی و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار جوی در روز چهارشنبه و در نیمه شمالی استان کرمانشاه شدت بیشتری خواهد داشت.

خسروی بیان کرد: به توجه به فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط سبب آبگرفتگی معابر عمومی و همچنین وزش باد ممکن است در بعضی ساعات هوا را بویژه در مناطق مرزی استان کرمانشاه غبارآلود کند.

وی با بیان احتمال بارش برف در بعضی مناطق سردسیر گفت: بارش‌ها در ارتفاعات و گردنه‌های برف‌گیر در برخی از نواحی سردسیر به شکل رگبار برف مشاهده خواهد شد و این احتمال در روزهای پنجشنبه و جمعه بیشتر است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان کرمانشاه پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5146346

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پیش بینی وضعیت هوا سازمان هواشناسی بارش باران کاهش دما گرد و غبار چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا 22 بهمن بوشهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کارشناس هواشناسی گلستان گفت : با فعالیت سامانه بارشی موثری که از بامداد امروز وارد گلستان شده هم اکنون شاهد بارش پراکنده و افزایش ابر در استان هستیم و اوج فعالیت این سامانه بارشی امشب تا صبح فردا خواهد بود.

مهدیه اصحابی افزود : فعالیت این سامانه بارشی تا ظهر فردا در استان ادامه دارد و به دلیل شدت بارندگی احتمال اختلال در تردد جاده ای ، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب ناگهانی در استان وجود دارد.

او از هم استانی ها خواست به رودخانه ها و مسیل ها نزدیک نشوند و هنگام رانندگی بیشتر احتیاط کنند.

کارشناس هواشناسی افزود : از عصر فردا آسمان استان پایدار و هوای استان نیز از پنجشنبه گرم می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه