Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جدیدترین لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی نوجوانان که شامل گروه پنجم و ششم است، نام "آروین حسن خالی" و "پارسا جان" بازیکنان شایسته و آینده دار مهابادی نیز مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: اردوهای انتخابی تیم والیبال نوجوانان ایران از ۱۳ بهمن‌ماه در آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک آغاز شده است و تاکنون ۱۰۰ بازیکن در قالب چهار اردوی انتخابی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: دعوت شدگان به اردوی مرحله ششم که شامل ۳۱ نفر از سراسر کشور هستند باید تمرینات خود را از روز چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه تا یکم اسفندماه در فدراسیون والیبال پیگیری کنند.

مصطفی‌پور اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با این ویروس، ارائه جواب آزمایش پی‌سی‌آر برای دعوت شدگان الزامی است.

تیم‌ ملی نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که به میزبانی جمهوری اسلامی از دوم تا یازدهم شهریورماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

مهاباد از یکی از قطب‌های والیبال آذربایجان‌غربی است و هم اکنون بیش از ۱۰ بازیکن در رده سنی مختلف لیگ‌های برتر والیبال کشور حضور دارند.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

برچسب‌ها مهاباد تیم ملی ایران آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد تیم ملی ایران آذربایجان غربی مهاباد تیم ملی ایران آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان والیبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی

علی آهنی در گفت و گو با خبرنگار مهر ابراز کرد: اردوی تیم ملی پاراتکواندو زنان ایران در حال برگزاری است و یکی از بانوان قمی نیز در این اردو حضور دارد.

رییس هیات تکواندو استان قم افزود: مرضیه نصراللهی پاراتکواندو کار قمی است که در اردوی تیم ملی پاراتکواندو جمهوری اسلامی ایران حضور دارد.

وی ادامه داد: تیم ملی پاراتکواندو زنان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند.

آهنی یادآور شد: مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا از ۲۹ اردیبهشت جاری تا دوم خردادماه آینده در کشور ویتنام برگزار می شود.

وی افزود: مرضیه نصراللهی نماینده وزن ۶۵+ کیلوگرم کشورمان در آن رقابت ها خواهد بود.

کد خبر 6085440

دیگر خبرها

  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان