Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های گروه دوم لیگ تکواندوی نوجوانان روز گذشته (شنبه - 25 بهمن ماه) به پایان رسید و تیم‌های لوازم خانگی کن و هیئت تکواندو تهران موفق شدند جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آورند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های مرحله مقدماتی گروه دوم لیگ تکواندو نوجوانان پسر «جام آینده‌سازان المپیک» با حضور چهار تیم فرمانیه، لوازم خانگی کن، هیئت تکواندو استان تهران و الوند مرغ نورستانی هیئت تکواندو گیلان روز گذشته (شنبه - 25 بهمن ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار شد و دو تیم صعودکننده به مرحله نهایی از این گروه مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی گروه دوم، تیم لوازم خانگی کن با 11 امتیاز (9 امتیاز فنی + دو امتیاز قرآنی) و تیم هیئت تکواندو تهران 9 امتیاز (6 امتیاز فنی + سه امتیاز قرآنی) موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند. تیم‌های فرمانیه و الوند مرغ نورستانی هیئت تکواندو گیلان هم به ترتیب در رده سوم و چهارم قرار گرفتند.

نتایج کسب شده به شرح زیر است:

هفته اول
تیم الوند مرغ نورستانی هیئت تکواندو گیلان 2 - تیم هیئت تکواندو استان تهران 8
تیم لوازم خانگی کن 7 - تیم فرمانیه 3

هفته دوم
تیم الوند مرغ نورستانی هیئت تکواندو گیلان 3 - تیم فرمانیه 7
تیم لوازم خانگی کن 8 - تیم هیئت تکواندو استان تهران 2

هفته سوم
تیم الوند مرغ نورستانی هیئت تکواندو گیلان یک - تیم لوازم خانگی کن 9
تیم فرمانیه 4 - تیم هیئت تکواندو استان تهران 6

بهترین‌های گروه دوم به شرح زیر معرفی شدند: 
بهترین سرمربی: حسین کریمی (لوازم خانگی کن)
فنی ترین بازیکن: امیرعباس رهنما (لوازم خانگی کن)
بهترین داور: حسین سلیمانی (قم)
بهترین سرپرست: سیدعلی نورستانی (الوند مرغ نورستانی هیئت تکواندو گیلان)

همچنین در پایان رقابت‌های قرآنی، امیرعلی متقیان‌منش از تیم هیئت تکواندو استان تهران با کسب 67 امتیاز در رده نخست قرار گرفت، احسان شمس‌نیا از تیم لوازم خانگی کن با 60 امتیاز جایگاه دومی را به خود اختصاص داد و ابوالفضل قدرتی از تیم الوند مرغ نورستانی هیئت تکواندو گیلان با 50 امتیاز سوم شد.

دیدارهای گروه سوم نیز امروز (یکشنبه - 26 بهمن ماه) با حضور چهار تیم پارسیان البرز، شهرداری پیشوا، مناطق نفت خیز جنوب و هیئت تکواندو شهرستان گرگان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو تیم هیئت تکواندو استان تهران تیم لوازم خانگی کن مرحله نهایی تیم فرمانیه گروه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرداریحیی الهی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.
سردار الهی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند
  • مدافع عنوان قهرمانی به نیمه‌نهایی رسید