Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@17:09:24 GMT

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خلخال

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۴۵۲۵

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خلخال

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: با پیگیری موضوع افزایش سرقت در خلخال و با انجام اقدامات گوناگون توسط نیروی انتظامی و کارآگاهان ویژه پلیس شهرستان، ۲ سارق حرفه‌ای سابقه‌دار شناسایی و در یک عملیات دستگیر شدند.

سیدهادی موسوی پیش‌ازظهر امروز در خلخال اظهار کرد: به‌دنبال افزایش سرقت در شهرستان خلخال، پیگیری این موضوع و دستگیری سارقین در اولویت نیروی انتظامی و کارآگاهان ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و تحقیقات میدانی و انجام اقدامات اطلاعاتی و توجه به شیوه و شگرد سارقان، ۲ سارق حرفه‌ای سابقه‌دار شناسایی و در یک عملیات دستگیر شدند.

 

اعتراف به ارتکاب بیش از ۷ سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: اموال مسروقه در منزل این ۲ سارق کشف شد و سارقان در مواجه با مستندات کشف شده پلیس به بیش از ۷ سرقت در شهر خلخال اعتراف کردند.

موسوی گفت: برای هر ۲ سارق تشکیل پرونده شده و تحویل دستگاه قضایی شدند و با دستور مقام قضایی شهرستان خلخال اموال مال‌باختگان به آنان تحویل گردید.

کشف ۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در خلخال

وی به عملیاتی دیگر در کشف سلاح‌های شکاری غیرمجاز اشاره کرد و گفت: با هدف پیشگیری از اعمال مجرمانه و با هماهنگی مقام قضایی، در چند عملیات از سوی مأموران فرماندهی انتظامی خلخال، ۵ قبضه اسلحه شکاری در خلخال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال با اشاره به این که موضوع که هرگونه نگهداری و خرید فروش سلاح و مهمات به هر طریق ممکن جرم بوده و پلیس مطابق قانون و مقررات برخورد خواهد کرد، ادامه داد: شهروندان در صورت اطلاع از نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز در شهرستان حتما از طریق تلفن ۱۱۰ موارد را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

موسوی با اشاره به اهمیت همکاری مردم و پلیس بیان کرد: پلیس از وجود همکاری بین مردم و پلیس برای داشتن شهری آرام و تامین امنیت و آرامش آنان استقبال می‌کند.فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان خلخال ۲ سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سید محمد موسوی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه