Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@22:54:39 GMT

ابطال پرواز تهران - استانبول ایرتور

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۴۹۴۵

ابطال پرواز تهران - استانبول ایرتور

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پرواز تهران - استانبول شرکت ایران‌ایرتور به شماره 9700 قرار بود ساعت 11 امروز انجام شود که به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه مقصد باطل شده است.

یکی از مسافران این پرواز در این باره به خبرنگار فارس گفت: بامداد امروز ما از قشم به فرودگاه امام خمینی(ره) پرواز کردیم و ساعت 6 صبح امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) بودیم تا با پرواز ساعت 11 ایرتور به استانبول پرواز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: اما ساعت 9 صبح امروز به ما  اطلاع دادند که این پرواز باطل شده است و از آن منظر که ما برای 6 شب در استانبول هتل رزرو  کرده‌ایم و شبی یکصد دلار بابت هتل پرداخت کرده‌ایم، باید به استانبول می‌رفتیم،‌در این راستا بلیت ترکیش ایرلاین را به قیمت 4 میلیون تومان خریداری کردیم، اما ایرتور در حال حاضر پول بلیت‌های ما را برنمی‌گرداند. 

این مسافر گفت: به هر حال ما آنجا هتل رزرو کرده‌ایم و زیان می‌بینیم، اما ایرتور باید پول بلیت ما را برگرداند که اعلام شده است از آژانس‌ها دریافت شود. 

وی گفت: این پرواز به شماره 9700 قرار بود با ایرباس300 انجام شود. 

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ایرتور پرواز استانبول مسافران پرواز استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو عملیات پروازی بالگرد اوژانس مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳، بالگرد اورژانس مازندران ۲ بار به پرواز درآمد.

بر اساس این گزارش، در پرواز نخست که در ساعت ۱۳:۴۶ انجام شد، ۲ آقا که در اثر سوختگی دچار مصدومیت شده بودند از بیمارستان رازی شهرستان چالوس به بیمارستان سوختگی زارع ساری منتقل شدند.

عملیات پروازی دوم هم ساعت ۱۶:۳۰  برای انتقال یک بانوی مصدوم بر اثر سوختگی، از بیمارستان شهداء شهرستان محمودآباد به بیمارستان سوختگی زارع ساری بود .


دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • کارزارهایی برای ابطال دستمزد ۱۴۰۳ و استیضاح وزیر کار
  • اجرای دو عملیات پروازی بالگرد اوژانس مازندران
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی