Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شیوع کرونا مبادی ورودی و خروجی شهرها مورد با محدودیت روبرو شده و افراد برای ورود به شهرها باید تست کرونا بدهند.

به گزارش ایمنا، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس، اظهار کرد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه تست فوری کرونا از مسافران جزیره‌های قشم و هرمز در بندر شهید حقانی این شهر دریافت می‌شود.

وی افزود: برای این منظور اکیپ مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس در بندر شهید حقانی مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافرانی که تست جدید کرونا و نتایج آن منفی باشد می‌توانند به سفر خود ادامه دهند در غیر صورت باید تست فوری داده و هزینه آن پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: دریابانی هم باید از تردد شناورهای غیر مجازی که اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کنند جلوگیری کند.

پیشتر محمد احمدی زاده مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفته بود که از ۱۸ بهمن ماه رفت و آمد گردشگران و مسافران به جزیره‌های استان بدون تست کرونا ممنوع است و برای همین منظور تیمی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای گرفتن تست کرونا در محل اسکله بندر شهید حقانی بندرعباس مستقر شده است.

وی به رکنا گفت: هم اکنون در مجموع ۶ مرکز در شهر بندرعباس و یک مرکز در بندر شهید حقانی برای انجام تست (PCR)و (RAPID)از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مشخص شده و شهروندان قشم و هرمز و افراد با کار ضروری بدون انجام تست کرونا مجاز به سفر هستند که توصیه می‌شود گردشگران پیش از مراجعه به بندر شهید حقانی تست کرونای خود را انجام دهند تا با کمترین زمان معطلی از خدمات بندری بهره‌مند شوند.

کد خبر 474931

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا تست کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بندر شهید حقانی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ شهید سپهبد محمدولی قرنی سوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ توسط گروهک تروریستی فرقان به شهادت رسید و  اولین فرمانده شهید ارتشی ترور بود .

با دستور حضرت امام خمینی (ره) ، شهید قرنی به عنوان نخستین فرد نظامی به عضویت شورای انقلاب درآمد  و رئیس ستاد ارتش انقلاب   شد

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم گفت : شهید قرنی همواره تاکید داشت اگر ارتش ملی را به هر وسیله تضعیف کنند، استقلال ملی و تمامیت ارضی کشور به خطر می‌افتد و این شهید در پی این بود که دشمنان کشور نتوانند کوچک‌ترین لطمه‌ای به ایران وارد کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد