Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:35:06 GMT

۲۱۰ تن روغن خوراکی در دلفان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۵۰۳۵

۲۱۰ تن روغن خوراکی در دلفان توزیع شد

"رضا رضایی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روغن خوراکی یکی از مهمترین اقلام مصرفی در سبد هر خانوار است و از هیچ تلاشی برای تامین نیاز شهرستان به این کالا دریغ نمی‌شود.

وی ادامه داد: فهرست توزیع کنندگان روغن در سطح شهرستان تهیه شده و بررسی و کنترل لازم در زمینه توزیع این کالا به صورت دقیق در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هفته آینده نیز ۱۵۰ تن روغن در سطح شهرستان توزیع خواهد شد ادامه داد: روغن خوراکی مایع در فروشگاه های معتبر و مغازه های سطح شهر به نرخ مصوب موجود است.

رضایی از شهروندان خواست موارد گرانفروشی یا احتکار انواع کالا از جمله روغن خوراکی را از طریق شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند تا برخورد لازم با متخلفان و گرانفروشان صورت گیرد.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد.

برچسب‌ها نورآباد دلفان روغن خوراکی صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نورآباد دلفان روغن خوراکی نورآباد دلفان روغن خوراکی صمت اخبار کنکور روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با برپایی همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی هزار بسته سبد کالا در محدوده شهرک های شهید رجایی و شهید باهنر مشهد و اطراف آن توزیع شد.

سید مصطفی موسوی ارزش هر بسته معیشتی را بیش از یک‌ میلیون تومان دانست و افزود: اقلام این بسته ها شامل: برنج، روغن، رب، حبوبات و سایر اقلام است.

وی گفت: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود،طبخ و توزیع ۶ میلبون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه ها پیش بینی شده است.

موسوی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز(۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • ادامه توزیع مخازن ثابت ذخیره آب در روستا‌های شهرستان زهک
  • محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد
  • درخواست امام جمعه نورآباد برای تخصیص اعتبار
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • جزئیات فوت "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان
  • جزییات مرگ «پرستو بخشی» دکتر جوان + توضیحات رسمی
  • جزئیات مرگ پرستو بخشی، متخصص قلب
  • ماجرای مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی چه بود؟