Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: تعداد پروژه‌های عمرانی این منطقه در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایمنا، حمید شهبازی ظهر امروز _یکشنبه ۲۶ بهمن ماه_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اظهار کرد: تالار هنر با قدمتی بیش از دو دهه نقش مؤثر و قابل توجهی در حوزه‌های نمایشی و تئاتر ایفا می‌کرد، اما به دلیل شرایط خاص عمرانی که برای این مجموعه به وجود آمده بود نیاز به مرمت و بازسازی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۹۸ نسبت به انعقاد قراردادی اقدام کرده و بازسازی آن در بخش‌های زیربنایی، تأسیسات سالن اصلی، پلاتوها، اتاق گریم، رختکن، سرویس‌های بهداشتی، سایت اداری و آسانسور انجام شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مرمت و بازسازی تالار هنر با صرف هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد تومان انجام شد، خاطر نشان کرد: این اقدام کاری مشترک بین شهرداری منطقه ۱۰ و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های این منطقه در حوزه مشارکت‌ها و استفاده از سرمایه‌های بخش خصوصی، پروژه مشارکتی مجموعه تجاری اداری میثم را در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر با زیربنای دو هزار و ۴۰۰ متر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان احداث کردیم.

شهبازی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۱۰ در حال حاضر بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی فعال دارد و از این نظر در بین مناطق ۱۵ گانه، منطقه‌ای ویژه و ممتاز به شمار می‌آید که امیدواریم با توجه به راهبردها و سیاست‌های شهرداری تعداد پروژه‌های مشارکتی را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۵۴ پروژه در منطقه ۱۰ اجرا شده است، افزود: از این تعداد ۱۵ پروژه در حوزه عمرانی و مابقی در شهرداری منطقه پس از طی فرایند اداری و قانونی انتخاب پیمانکار اجرایی شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سال ۹۸ تعداد پروژه‌های عمرانی این منطقه نسبت به سال ۹۷ رشد ۸۳ درصدی داشت و در سال جاری نیز نسبت به سال گذشته تعداد پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.

وی تأکید کرد: درصدد اجرای پروژه‌هایی هستیم که اثرگذاری آن در زندگی مردم مشخص باشد.

شهبازی با اشاره به مسیر پروژه رینگ چهارم در محدوده منطقه ۱۰ گفت: برای اجرای مسیر رینگ در این منطقه باید ۲۰۰ هزار متر از اراضی را آزادسازی می‌کردیم که خوشبختانه در زمان مقرر بدون تأخیر انجام شد همچنین آزادسازی سه ایستگاه خط دو مترو شامل ایستگاه‌های لاله، شاهد و قدس انجام شده است.

کد خبر 474953

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه مشارکتي سرمایه گذاری تالار هنر هر یکشنبه یک افتتاح مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه های عمرانی منطقه ۱۰ شهرداری تعداد پروژه شهرداری اصفهان میلیارد تومان انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیر جدید منطقه ۳ شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی «روح‌الله ابوطالبی» را به عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب کرد.

وی پیش از این مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بود.

«محمدباقر کلاهدوزان» مدیر سابق این منطقه نیز به عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به روح‌الله ابوطالبی آمده است:

«در راستای تداوم خدمت‌رسانی به مردم عزیز اصفهان و با عنایت به لزوم سرعت بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و انجام پروژه‌های شهری شما را که فردی توانمند متعهد و صاحب تجربه در امور شهرداری هستید، به سمت «مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان» منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و با ارتباط مؤثر با شهروندان و جلب مشارکت آنان در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن منطقه موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745472

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل