Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور رشیدی پیشکسوت آبی پوشان گفت استقلال در تاکتیک و خط دفاع مشکلات بسیاری دارد و مشخص نیست این روند تا چه زمانی ادامه دار خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منصور رشیدی ، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور رشیدی در ابتدا اظهار کرد:

استقلال در این بازی اصلا عملکرد خوبی نداشت. رشید مظاهری روی ۲ گل دریافتی تقصیری نداشت و این دو گل روی اشتباه کامل مدافعان صورت گرفت. در این پانزده هفته، خط دفاع استقلال همچنان درست نشده است. واقعا باید گفت عارف غلامی در این بازی خیلی بد بازی کرد.

او ادامه داد:‌

هافبک‌های استقلال در این بازی اصلا نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و در گردش توپ کاملا ضعیف عمل کردند. مهاجمان هم نتوانستند موقعیت‌سازی کنند و عملکرد خوبی نداشتند.

منصور رشیدی افزود:

درست است که می‌گویند از کادر فنی نباید انتقاد کرد اما واقعا صدر جدول حق کادر فنی استقلال نیست. استقلال در این مدت به غیر از بازی برابر نفت مسجد سلیمان یک بازی زیبا و با تاکتیک انجام نداده است. استقلال در تاکتیک و خط دفاع مشکلات بسیاری دارد و مشخص نیست این روند تا چه زمانی ادامه دار خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال لیگ برتر منصور رشیدی منصور رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟

اسطوره فوتبال هلند به عملکرد وینگر منچستریونایتد در بازی با کاونتری نمره ضعیفی داد.

طرفداری | مارکو فان باستن به انتقاد از عملکرد مارکوس رشفورد در بازی با کاونتری سیتی پرداخت.

به گزارش دیلی میل، یکشنبه شب منچستریونایتد با پیروزی مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد. تیم اریک تن هاخ پس از جلو افتادن از حریفش با سه گل، در نهایت شاهد به تساوی کشیده شدن مسابقه بود. آن‌ها در وقت‌های اضافه نیز خوش شانس بودند که یک‌بار تیر دروازه ناجی‌شان شد و بار دیگر در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه دوم، گل چهارم کاونتری با تصمیم VAR مردود اعلام شد تا همه چیز به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا یونایتد به برتری دست یابد. 

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند با نیش‌وکنایه به انتقاد از عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی منچستریونایتد و کاونتری سیتی پرداخت. فان باستن، در گفت‌وگو با شبکه زیگو اسپورت هلند گفت:

رشفورد رو تو بازی با کاونتری دیدم. این دیگه چه کاری بود داشت می‌کرد؟ باورم نمی‌شد همچین چیزی ببینم. نه یارگیری می‌گرد، نه دریبل می‌زد. هر توپی رو هم که می‌گرفت پاس می‌داد عقب. انگار تو یه بازی دوستانه تو سالن داره با رفیقاش فوتبال بازی می‌کنه!

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟