Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهین منافی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعدادی که به شبکه شاد دسترسی ندارند، از شیوه های دیگر آموزش همچون مدرسه تلویزیونی و بسته های آموزشی که توسط گروه های آموزشی استان تهیه شده است استفاده می کنند.

وی بیان کرد: طرح هدایت با عنوان "هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس یک مدرسه" برای اجرای عدالت آموزشی و برخورداری همه دانش آموزان از برنامه‌های آموزشی در شبکه شاد در شهرستان‌های مختلف استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش استان دارای ۳۸ هزار نفر نیروی انسانی است که امسال برای ۶۲۵هزار دانش آموز استان خدمت رسانی می کند.

منافی گفت: در طرح هدایت قرار است با استفاده از امکانات این اداره کل، مشارکت خیران و کمک‌های دولتی، ابزارهای کمک آموزشی هوشمند نظیر تبلت و گوشی همراه خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: تنها راه تهیه ابزار آموزش مجازی برای دانش آموزان محروم، بسیج گسترده عموم مردم و خیرین در کنار مشارکت دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی در امور خیریه یک ضرورت است؛ ادامه داد: برای اجرای مطلوب طرح هدایت، احصای آمار دقیق دانش آموزان محروم از انواع مختلف آموزش و اولویت بندی دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

آذربایجان غربی دارای ۳۷ هزار فرهنگی است که در پنج هزار  مدرسه کار آموزش دانش آموزان را بر عهده دارند این استان دارای ۶۲۵ هزار دانش آموز است که از اسفند سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در شبکه شاد تحصیل می کنند.

برچسب‌ها کرونا آذربایجان غربی مدرسه آنلاین مدرسه سازی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا آذربایجان غربی مدرسه آنلاین کرونا آذربایجان غربی مدرسه آنلاین مدرسه سازی دانش آموزان اخبار کنکور آذربایجان غربی دانش آموزان طرح هدایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه با اجرای این طرح در سطح کشور گفت: در اجرای این طرح ۵۰ درصد به تعداد فضاهای ورزشی آموزش و پرورش اضافه شده و ۲۸۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این امر موجب شد تا سرانه ورزشی ۳۳ درصد افزایش یابد تا در سرانه از سه دهم مترمربع به چهاردهم متر مربع دست یابیم، ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم توسعه یکی از هدف گذاری‌های این طرح است.

ستاری فرد گفت: استمرار نهضت ملی احداث فضاهای ورزشی را برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی کرده‌ایم که تحقق این مهم زمینه کیفیت بخشی به ورزش دانش آموزی را فراهم می‌سازد، اعتبارات خوبی نیز در این راستا پیش بینی شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص عملکرد استان آذربایجان غربی در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، استان آذربایجان غربی جزو استان‌های برتر در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

وی به ظرفیت‌های مهم استان آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی اشاره کرد و گفت: مجموعه ورزشی- فرهنگی چند منطوره شهید رجایی استان آذربایجان غربی جزو مجموعه‌های بی نظیر در ورزش دانش آموزی کشور است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری و حتی بین المللی ورزش‌های دانش آموزی را در این مجموعه شاهد باشیم.

کد خبر 6081349

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه