Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح امروز به اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد.

غفور راستین افزود: سه نفر از کارمندان بانک بر اثر دود ناشی از حریق دچار مشکل تنفسی و پس از دریافت خدمات اورژانس و اکسیژن درمانی به بیمارستان شریعتی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره این حادثه با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره یک، سه،  پنج و ۲۰ به محض اطلاع به محل اعزام شدند گفت: ۳۵ نفر از کارکنان حاضر در این ساختمان که امکان خارج شدن آن‌ها از میان دود میسر نبود توسط تیم اعزامی از سوی آتش نشانی خارج شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: آتش نشانان تا رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ از ماسک‌های تنفسی برای احیای تنفسی مصدومان استفاده کردند.

وی بیان کرد: خودروهای اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی و راهور در محل حادثه حضور داشتند.

برچسب‌ها آتش نشانی بانک ملت سازمان اورژانس کشور اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی بانک ملت سازمان اورژانس کشور آتش نشانی بانک ملت سازمان اورژانس کشور اصفهان اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی سبزوار اعلام کرد: حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی حدود ساعت ۱۸ دیروز با تماس اهالی محله بهاران سبزوار به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی گزارش شد که آتش نشانان  بلافاصله از ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

عباس معصومی به خبرنگاران افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه با حضور اهالی در منزل، بلافاصله کار جست و جو، تهویه و اطفای حریق را بطور همزمان آغاز کردند.

وی گفت: با خاموش کردن آتش و تحویل مصدومان به عوامل اورژانس، این عملیات پایان یافت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی سبزوار گفت: کارشناسان در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند  که خسارات زیادی را به این منزل مسونی وارد کرد.

هم اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۱۱۰ آتش نشان در سبزوار فعال و ایستگاه ششم این شهر نیز در حال اجرا است.

سبزوار در  غرب خراسان رضوی  قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم