Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در راستای تنظیم بازار و رفع کمبود کالاهای اساسی از ۲۳ بهمن‌ماه در بازار مرکز استان ۳۰ تن روغن در ۴۱ نقطه و در شهرستان‌های تابعه نیز ۷۰ تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و منتخب در حال توزیع است و این روند ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارگروه تنظیم بازار بر روند توزیع روغن در استان اردبیل افزود: ۸۵۰ تن روغن خوراکی و ۴۵۰ تن روغن مورد نیاز واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی از آذرماه امسال تاکنون به این استان اختصاص یافته و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، منتخب و اتحادیه‌های مربوطه بین مصرف‌کنندگان توزیع شده‌ است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با توجه به ضرورت استمرار نظارت و بازرسی بر بازار کالا و خدمات در این ایام به ویژه اقلام پر مصرف و خدمات اولویت‌دار به منظور ایجاد آرامش در جامعه و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی در ۲ بخش کالایی و خدماتی طرح نظارتی ویژه نوروز که ۱۵ بهمن آغاز شده تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.

صادقی در ادامه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلف‌های صنفی مانند احتکار، گران‌فروشی، فروش اجباری کالاها یا خودداری از عرضه کالا و خدمات از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارک‌های مردمی در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار کالا و خدمات احتکار کالا گران فروشی تن روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی، گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد وجود کالاهای اساسی در بازار بررسی و با هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و تمامی واحدهای صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌ شده را درج کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، ناصر فخرموحدی در بازدید از واحدهای صنفی شهرستان فاروج و شیروان با اشاره به روند نظارت‌ها بر بازار، اظهار داشت: نظارت‌های مستمر بر اصناف با هدف تامین کالاهای اساسی مردم و رفع مشکلات مربوط به تامین کالاها و همچنین مقابله با هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی با تمام توان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی واحدهای صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌ شده را درج کنند، افزود: تمام بازدیدها به صورت سرزده و به‌ منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت می‌پذیرد و در صورت مشاهده با هر گونه تخلف در حوزه کم فروشی، گرانفروشی و همچنین مشکلات در حوزه بهداشت با اصناف متخلف برخورد قضایی انجام می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان با اشاره به این موضوع که مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار در روزهای آینده انجام می‌گیرد، بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت قانون و حقوق شهروندان هستند که ما نیز از طریق دستگاه‌های نظارتی پیوسته فعالیت این اصناف را رصد می‌کنیم.

فخرموحدی که به‌ همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیئتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه بهداشت، سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از اصناف شهرستان‌های شیروان و فاروج بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نظارت بر نانوایی‌های اهواز به صورت مستمر در حال انجام است
  • زمان اجرای خدمات غیر حضوری دارویی در اختیار وزارت بهداشت است