Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خلخال افزود: گرفتاری سرپرست خانوار به دام اعتیاد هرگز نباید موجب از هم پاشیدن کانون گرم خانواده و گرفتاری اعضای آن در دام آسیب‌های اجتماعی خطرناک شود.

فرماندار خلخال با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین منطقه برای حل مشکل معیشت خانواده‌های معتادان اظهارکرد: تامین سلامت خانواده معتادان باید در اولویت کاری اعضای این شورا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی با بیان اینکه اعضای خانواده معتادان نباید به خاطر عاجز شدن سرپرست خانواده در تامین هزینه‌های مالی دچار مشکلات مالی ، جسمی و روحی شوند، گفت: با افزایش سطح کمک‌های مالی به هر طریق ممکن این خانواده‌ها از معرض خطر آسیب‌های اجتماعی بدور نگهداشته شوند.

وی از افزایش کشفیات مواد مخدر در سال جاری در این شهرستان نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد و افزود: این افزایش بیانگر گسترش فعالیت‌های پلیس مبازه با موادمخدر در مقابله بی‌امان با سوداگران مرگ است.

وی اظهارکرد: تلاش فرماندهی و عوامل انتظامی خلخال در مبارزه بی‌وقفه با ریشه‌کنی موادمخدر قابل تقدیر بوده و انتظار از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل تشویق و تجلیل شایسته از فرمانده انتظامی این شهرستان می‌باشد.

وی افزود: انتظار از مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خلخال از جمله کمیته امداد امام و بهزیستی نیز تکمیل بانک اطلاعاتی معتادان ، پیشگیری ، درمان و بهبودی آنها و کمک به خانواده‌های در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی است.

او همچنین با اشاره به نتایج مثبت طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر خواستار اجرای این طرح و هدایت معتادان متجاهر به کمپ ترک در جهت کاهش جرایم سرقت شد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خلخال همچنین بر لزوم شناسایی مناطق آلوده  شهری و روستایی از جمله باغ‌های حاشیه و خانه‌های مخروبه با بکارگیری ظرفیت شهرداری‌ها ، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها برای پاکسازی مناطق آلوده تاکید کرد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی خلخال فرمانداران استان اردبیل پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی خلخال فرمانداران آسیب های اجتماعی خلخال فرمانداران استان اردبیل پیشگیری از اعتیاد اخبار کنکور شورای هماهنگی مبارزه آسیب های اجتماعی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد؛ سرهنگ یاوری در دومین جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد از جمله استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی، موسسه نسیم اسکان یزد و... در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معاونت اجتماعی برگزار شد، گفت: طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت ۳۳۰ محله آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین در سراسر کشور و در یزد با اولویت سه محله و با محوریت کوپ‌ها و با مشارکت، حمایت، هدایت و نظارت مستقیم معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد اجرا خواهد شد.   وی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات این سه محله باید توسط معتمدان محل و مشاوران کلانتری‌ها بررسی و احصا شود.   سرهنگ نعیم یاوری در پایان خاطر نشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تعامل خوب و سازنده بین دستگاه‌های اجرایی است، در پایان مقرر شد محل اجرای طرح با هماهنگی رئیس کلانتری و معتمدین محل مشخص و اطلاع رسانی کامل زمان و مکان اجرای طرح از طریق نصب بنر، نصب اطلاعیه، ارسال پیامک، فضای مجازی و... انجام و نیز مشکلات هر منطقه احصا و نیز هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها جهت اجرای طرح انجام و مشخصات نماینده هر دستگاه جهت شرکت در جلسات قبل و حین اجرای طرح اعلام شود.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی